Hur får vi det roligaste festhäftet??
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
Kom igen nu alla! Era bästa idéer för att göra det roligaste festhäftet. Vad ska ni ha i era???
GithKat:
Jag älskar er tv-tablå. Så himla skön grej.
kentfantast
Vi har också en variaton på den..
Vi gjorde inte häftet själva, men ska komma ihåg det om jag blir tillfågad att vara värdinna igen (och göra häftet t brudparet).
Ingen som kör på nåt helt annat än ett häfte?
Cinderella: Vi kommer inte heller ha en endaste sång, vi gillar det inte alls, dock kommer väl många höjd på ögonbrynen, speciellt den äldre skaran, men men.....
Vi fyller oxå vårt med humor
Hej..
Här har jag bloggat om lite olika samlade tips till festprogrammet:
brollopsplaner.blogspot.com/2006/09/livslinje-i-festprogrammet.html
brollopsplaner.blogspot.com/2006/06/festprogrammet.html
Personligen har jag själv lite svårt för sånger, barncitat, clipartbilder på nallebjörnar och könsrollsvitsar.. men men, smaken är som baken som tur är.
Är det konstigt att inte ha några sånger, sitter alla helt tysta då?
janson77:
Vi hade inte en sång och inte en tyst sekund på vår fest så nej, jag skulle inte säga att det hänger ihop. Sen beror det väl kanske på vilka gäster man har... om de är pratglada eller ej...
Hej hej , jag tror inte man behöver ha sånger för att få en rolig/ ljudlig fest, däremot tror jag på en någorlunda planerad bordsplacering... så att inte alla tysta klumpas ihop på ett ställe osv...
Ett bra sätt att få folk att prata är oxå att ha lite musik på i bakgrunden, bara så att folk inte känner att det blir TYST och att alla kommer att höra om just de börjar prata. Då känns det redan som ett sorl... Det har räddat flera av mina kompisars (och mitt eget) fester...