• jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.

Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?

• Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
  • snart fru G

Boka bröllopsannons har jag helt glömt! Bra att vi skriver in våra listor!

Hur tididgt behöver man göra det, någon som vet?

• snart fru G

Har ingen aning om min hippa. Tror det blir en lign och skön dag med mina tre tärnor med allmänt mys och lite trevligheter. Kan inte tänka mig att det drar ihop något med andra vänner till mig. Men det passar mig utmärkt, för det är svårt att f ihop det med helgerna innan bröllopet.

Min sambo får en stor svensexa i alla fall som planeras för fullt och han anar inte det minsta om när och hur den ska bli. Riktigt kul med hemligmakeriet!

• snart fru G

Klippa och slinga ska jag också göra ja... men det är redan bokat i alla fall.

Funderar på frisyr däremot, vill ju ha nedsläppt och lockat men vet inte om jag ska använda tång eller spolar. Jag får väl prova lite olika alternativ innan helt enkelt.

Vad spännande med era hippor föresten! Ni måste berätta allt när de är avklarade! Trosor, toalettpapper och alkohol låter ju livsfarligt i kombination!

Angående vigsel och fest program ja. Om ni är klara och vill dela med ur era ser ut så får ni jättegärna maila dom till mig. Är alltid lika nyfiken och tycker det är så roligt att se hur andra har gjort.

sophiajohansson333@hotmail.com

Och jag mailar givetvis våra om ni vill se! Inte helt klara som sagt men man ser ju vart vi kommer hamna på ett ungefär i alla fall om någon är nyfiken.

• jennydaniel

hej på er!!
    här kommer min "att göra lista"=)

-köpa skor till mig och sambon
    -köpa underkäder
    -göra festprogram...om jag lyckas=(
    -prov sminkning/hår+göra slingor
    -köpa dukar och ljus
    -bordsplaceringen
    -träffa prästen
    -köpa mer alkohol i tyskland nästa fredag
    -göra musik skivor
    -boka hotellrummet

Nu står det helt still men säkert mer som jag inte kommer på...

blev så glad igår!!Undrat lite hur vi ska göra med städningen av bygdegården vi ska hyra..måste ju vara klart kl.12 den 23:e..
    Fick tag i ett nummer till en familj som visst städar efter fester...så ringde och bokade dom för bara 600kr!!Jiiippii!
    Vad skönt att bara gå när allt e klart och inte behöva tänka mer på det,tyckte det var superbilligt!!

Oj 36 dar!!!=) =)

Ni får väldigt gärna maila mej med om ni vill,ni som fått klart era festprog.
    Jag kan inte alls få till det så det hade varit en jättehjälp...kan ju få lite inspiration kanske då så man nån gång kan få ihop något!!

Jensan_1999@hotmail.com

Så det är ingen ännu som fått sin möhippa?
    Jag har ju förstått att min kommer vara nästa lördag!!*hihi*
    Har varit så mkt tisslande och tasslande om denna helg..sen så ringde min svärmor igår och bad mej följa med henne till stan den lördagen och hitta en klänning åt henne....hahaha tänkte jag..hon brukar inte be mej om sånt annars,sen bor jag ändå 6 mil ifrån...hade ju varit lättare för henne att be någon vän nära...
    så ja har väl att vänta ett stort möte i stan den dagen antar jag!=)

Blir säkert jättekul!!Men lite tråkigt allt att man vet dag..men men
    Men ingen aning vad dom kan hitta på,men mina vänner e ju inte kloka haha så där kan vad som helst hända...

Kram

• jeli81

Vet ni, jag ljög för er.. Jag har tiden bokad för håret men det är ju ändå kvar :)

Har underkläder och att fixa musik kvar också..

Jag tänkte jag skulle maila er, men det gick inte så bra, min mail strejkar som vanligt.. men jag kan göra det senare när den kommit igång!

• jeli81

Hallå tjejer!!

Nu har jag precis kommit hem från min möhippa. Har haft en toppendag och bara blivit omhändertagen! Vi var och relaxade först och sen gick vi och käkade och sen gick vi vidare till ett ställe där vi bara pratade lite. Hur mysigt som helst och jag märker ju att mina vänner känner mig perfekt!! Har ju varit en helt alkoholfri kväll men allt var tipp topp!! :)
    Nu ska jag sussa innan jag somnar över tangentbordet :)

Kram

• jennydaniel

Jeli81

Vad kul att du är nöjd med din hippa!!
    Min kommer nu till lördag då vad jag förstått!!*hehe*
    Men min lär ju inte bli nykter..så kommer säkert må prima på söndagen =)
    Hade väl önskat ibland att den var det ist,när man har 3 barn här hemma...men den blir säker jättekul..Hur många var ni?
    kram

• Frideli

Vad kul med era hippor!!
    Jag har inte hört ett knyst än så det kanske inte blir ngn för min del...

• jeli81

Frideli: det är ju tid kvar, du ska se att du får en du också när du minst anar det :)

jennydaniel: vi var 9 st med mig, sen var en tvungen att gå efter relaxen. Alldeles lagom så man hann prata med alla! Vad skoj du kommer få på lördag :)

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2