• jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.

Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?

• Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
  • midsommarbrud-07

jag börjar bli riktigt närvös, vi träffade prästen igår, gick jättebra men då kändes det att dagen D närmar sig med stormsteg...

• jennydaniel

Har alla träffat prästen??
    jag ringde för ett tag sen till exp. för jag ville veta hur det fungerar..när man träffar prästen och vem vi fick o.s.v..
    Hon sa där vem som blev våran präst då vi inte hade något direkt önskemål och att han kommer ringa men sen har vi inte hört ett ljud!!
    Börjar bli lite orolig....Kanske får ringa igen...

• jeli81

jennydaniel: Jag skulle ringa igen, kan ju vara skönt för er att slippa ett orosmoment till ju!

Visst känns det att dagen närmar sig med stormsteg.. 32 dagar kvar nu brudar!! :)

• midsummer

31 dagar kvar!

Vi har inte heller haft någon kontakt med präst eller kantor än... Ska beställa noterna till solo-sången någon dag iaf. 100 kr för en låt...

• jeli81

midsummer, vart köper du det någonstans? Lät ju jättedyrt.. Jag köpte mina på nätet för 20 kr styck som jag skriver ut själv, gick jättesmidigt. Tror det finns en tråd här inne som har adressen, men jag kan kolla upp och länka!

• midsummer

Jag har letat överallt men de ligger inte ute. Vi ska ha Micke och Gitte Liwwolds "Nu vaknar livet" Fick kontakta skivbolaget och de skulle ha 100 kr för att skicka dem... jaja... så är det... Låten är underbar så det är det värt...

• jeli81

Åh vad tråkigt! men men, du får tänka att det kanske är värt pengarna ändå! ;)

Gud jag börjar verkligen få panik nu, jag har inte gjort ett dugg senaste dagarna. Men jag hinner inte heller.. jag är så trött efter min praktik, fast jag har tänkt att när skolan är slut, 7 juni då är det bara bröllop som gäller!! Fixa fixa fixa :D

30 dagar kvar!

• jennydaniel

godmorgon!!!
    Nu har jag iaf pratat med prästen,ringde själv,skönt att slippa tänka på det!
    Men vi ska inte ses förrän veckan innan sa han..så vi inte glömmer=)
    Men blev lite besviken när jag pratade med honom...frågade om det fanns möjlighet att spela "vår låt" på cd i kyrkan..Har nämligen inte pratat ännu med organisten ännu som har sem..
    Men han visste inte om det fanns så man kunde göra det=( =(..
    Han sa att vi kunde ta me en bergssprängare...ehh...?

Vad gör jag nu???PANIK!!
    Vi hade inte tänkt ha någon solist eg.
    men nu börjar jag överväga det ändå..
    men det är ju rätt kort varsel!!
    Sambon däremot tyckte väl det var onödigt..budgeten är rätt tajt nu...
    skit också...
    Nä får nog kolla upp detta om man kan få tag på någon som tar ett okej pris..
    tycker ändå att den biten med egna låtar är så viktig...det är ju såå fint!

Hur har ni det med musiken alla?
    Har ni solist?
    Kram

• midsummer

Min älskade lillayster ska sjunga. Hon är 14 och har röst som en ängel! *avundsjuk* Vi har bra musikanläggning i kyrkan vet jag, för när barnen har haft uppvisningar och sånt så hade de även haft med tidigare inspelad musik. Tycker det är bra. Min andra lillayster har en kompis här nu som har en liten Tindra på 5 månader. Guud vilken söt unge!!! Jag ska bara gå och äta upp henne lite, kommer snart!

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2