• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Minoo

Jag känner verkligen av att man e trött o lite tung i huvudet, men det vänder väl snart och då blir man pigg som en lärka :D
    Dricker ändå ca. tre liter vatten om dan.

• discodivan

ja det får vi hoppas på för det här lär bli en långkörare

• Minoo

Fru 66:
    Undrade tidigare vad det var för skillnad på alla pulverdieter. Hittade på aftonbladet detta:

säger: Hur ser du på Cambridge-metoden?

Stephan Rössner säger: Proteinpulver precis som alla andra pulver Nutrilett, optifast, Modifast, Nupo, Allevo etc

Katrne säger: om man ska använda något av de pulver som finns för att få en "kickstart" på viktnedgången, är det någon skillnad mellan de olika pulvren eller är det bara prisskillnad, tänker bla på cambridgedieten som är avsevärt mycket dyrare än de andra men som framhålls som oändligt mycket bättre av de som säljer den.

Stephan Rössner säger: Se ovan- alla proteinpulver tikll effekten likvärdiga. Små skillnader i energiinnehåll ger trots allt ingen skillnad i viktnedgång. Smak och kassa avgör!

Jaha, där ser man!
    Fast iofs, alla säger väl olika, beror väl bara på vem man frågar! ;)

• discodivan

nä men läser man innehållet det ju detsamma

• Snowsee

Ja, de flesta i min omgivning vet om att jag går/ har gått på Vlcd. Iaf mina närmaste, sen kanske inte alla kompisar vet det men..

Nu har jag varit och köpt mig en yogamatta, hittade en för 200 så nu ska jag ta och beställa min Pilates-dvd. Undrar hur det kommer att gå? :)

• Snowsee

Var förresten sååå nära att köpa mig en glass på stan men jag höll mig. Blev en vårjacka istället... Dyrare men mindre kalorier...

• Minoo

Godmorgon!
    Hoppas att alla haft en trevlig helg. Hade en ätardag i lördags+ söndag frukost, men nu e det nya tag för denna vecka :)

• Snowsee

Hej! Jo, det har varit en mkt bra helg. Hade dock lite unnardag i lördags med tacos och en chokladmuffins, men inget godis. Nu ät det nya tag igen. Men blir inte ren ND-kur denna veckan. Ska försöka trappa upp till vanlig mat nu och ta de sista kilona med det. Om det går. Är ju med i en utmaning på VK om att gå ner 3 kg på 4 veckor. Den startade förra måndagen och veckans resultat blev -1,2 kg. Så jag är nöjd. :)

Måste ju förresten berätta att jag och min sambo får en bebis på torsdag, en kattbebis. Var och tittade på henne igår. Det känns helt underbart! Lycka!

Hoppas ni får en härlig dag!

Pepp pepp pepp!

• discodivan

ja jag startar om idag - vi har 3 kissebebisar soom föddes i fredags - 3 killar bidde det. 2 svarta o en grårandig

längd 170cm
    startvikt 83.9kg
    mål 70kg
    start 2/4

• Snowsee

Va mysigt! De är ju så söta! Det är en liten tjej vi ska få hem. En liten Nellie. :) Vill ha torsdag nu!

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett