• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Snowsee

Det är mer än okej!

Ja, ny dag idag och nya tag! Kort dag i skolan, slutar vid 12. Ska hem och städa lite dåoch sen iväg och handla lite saker till kissen som kommer imorn. Ska handla mat också och lite påskgodis. Men bara lite och det ska inte röras förrän på lördag!

Pepp pepp pepp!

• Minoo

Tänker inte väga mej denna vecka....
    Hade huset fullt av barn igår så då åt jag lunch och mellanmål, sen ska jag ju ha mens också :(
    Tänkte komma igång igen och kör hårt fram till måndag då jag ska äta lite lax och grönsaker.
    Vi har inga direkta påskplaner så det ska bli jätteskönt för en gångs skull att bara vara vi i familjen. :)

• Snowsee

Godmorgon på er!

Snart dags att åka och jobba, ska öppna för första gången på typ ½ år. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör? Kommer studsa omkring hela dagen idag för i eftermiddag är det dags att hämta bebisen! :) Ska bli såå spännande och kul!

Kommer gå på ren ND idag och imorn inför påskafton. För då kommer jag äta lite godis.

Glad påsk på er!

• alexaa

hej alla!!

jag undrar om de e ngn här som har anvnt sig av nutrilett bara för att gå ner 3-4 kg?? jag vill ha bort 3-4 kg snabbt och funderar på en nutrilett kur.. tror nide kan vara ngt för mig??

• discodivan

det beror ju på - 2 v får du ju räkna med iallafall o sen en upptrappning och omläggning av kosten - annars kanske du går upp dem meddetsamma efter avslutad kur

• alexaa

om ma kör kombinerad kur då??

• discodivan

ja hur lång tid det tar beror ju på hur mycket övervikt du har - ju mindre - dessto svårare

och allt handlar ju om att ändra matvanor för framtiden

• Humma 11/8

Discodivan...
    Ska du verkligen köra flytande i så många månader? Men du kanske har erfarenhet av det? På ett sätt så låter det som väldigt lång tid och så tänker man på sin egen planering och då låter det inte lika länge
    Grattis till viktnedgången förresten - starkt!

• discodivan

va jag? jag har inte kommit tillbaka på ren kur än.... ligger på -6.5kg, -5.2 sedan 12 mars

• discodivan

nu ska jag försöka gå på ren kur tills de 12.5kg e borta o det räknar jag med tar max 2 mån

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett