• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Humma 11/8

Fast du är stark, riktigt stark, som klarar av det i flera månader - det var budskapet jag försökte få fram!

• discodivan

men jag har inte gjort det i flera månader bara typ 1 vecka rent

• Humma 11/8

Oki... men snart har de där månaderna gått... eller hur?!

• discodivan

mmm - försöka är en sak - att lyckas en annan . men men vi får se, nu har jag försökt komma in i rent under påsken när sambon kan piska på mig så förhoppningsvis går det lättare o lättare , käkar cambridge nu o 3 påsar/dag e ju inte kul

• Humma 11/8

Jag tvivlar på att jag skulle ha klarat det...kanske 1,2,3 dagar men sen...oj, vad magen skulle ha kurrat.
    Men tänk vad smal(are) du kommer bli...
    Har du köpt din klänning kan du alltid titta på den när du blir sugen på något gott, det gör jag
    Fungerar superbra!

• discodivan

ja uscha - nu har jag ju en klänning i stl större som jag kan ha om typ 2 kg - men målet är 70kg och att jag ska komma i min pronovias - som ändå måste sys ut - så vi får se - kommer jag bara igång igen ska det nog gå bra - tur att forumet finns när man behöver peppning

• Humma 11/8

Århhh, jag ska också ha en Pronovias... när jag köpte den var det 6 cm kvar i midjan och stuss innan jag kunde ha den... Nu är det 1 cm i midjan och 2 på stussen, men jag kommer att få ta in den för jag fortsätter gå ner och ska inte gifta mig förrän om 4 månader...

• discodivan

aha hur mycket har du gått ner o vad har du för mål? vilken stl har du i din pronovias? min är bara en stl 10 så den måste sys ut de 2 stl man kan

• Humma 11/8

Jag satte mina mål i cm då jag började träna mycket och har gjort det sedan 2/2... men jag har nog gått ner 6 kg nu... min klänning är en stor 38/ en liten 40.

• discodivan

ok gud vad bra - jag har loosat 11cm i midjan o 15 på magen

men har en del kvar till klänningen - rumpan o bysten ska nog inte vara några problem när jag gått ner till 70 - men midjan på klänningen är bara 72cm o dit räknar jag inte med att komma

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett