• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Humma 11/8

Min midja,på klänningen ligger på 75/76 cm... men magen är inget problem för mig, problemområdet är min "kvinnliga" höfter och lår...

• discodivan

ok - ja tänk om man fick välja var man hade formerna

• Snowsee

Hej på er!

Äntligen har påskafton varit.Unnade mig som planerat god mat och godis igår. Ställde mig på vågen i morse och det var inte kul. Är uppe på 60,4 igen. + 1,6 kg sen i fredags. Visserligen är nog mkt vätska och sånt som inte kommit ut än men nästa vecka blir det ren ND-kur måndag-fredag. Hoppas att det kan vara borta då. Hur har det gått för er andra?

• discodivan

det har varit segt ett tag men vi får se - försöker komma in i ketos igen - stårpå 82.5kg sen ett tag tillbaka så jag hoppas på nedgång snart igen nu

• Minoo

Hoppas alla har haft en trevlig påsk!
    Har ätit igår, vågen stod på 71,4 i morse så det är ju inte så farligt iaf. Jag är iaf nöjd :D
    Ska ha middagsbjudning i morgon då jag räknar med att äta lite, men sen e det pulver igen för min del, när man kommer tillbaka i sina rutiner igen är det lättare.
    Nu kör vi stenhårt! ;)

• Humma 11/8

Jag är lite nyfiken på er som kör flytande, och givetvis inspirerad... Själv kör jag någon form av Atkins/sträng GI som också gör att man kommer in i ketos efter ca 3-4 dagar.

Men hur funkar det för er? Problem med magen? Problem med motivationen? Hur klarar ni middagsbjudningar och högtider? Förstår folk när ni förklarar eller är det mycket "motstånd"?

• discodivan

rent så går det ju lättare ju längre in man kommer - magen var lite både ock i början men sen blir ju allt kanon - man mår jättebra
    nu vet jag hur jäkligt det är att komma igen - så denna gång ska jag inte synda - ( hoppas jag) - bara jag kommer i ketos

• Snowsee

God morgon!

Efter helgens synder med påskgodis och mat så är jag uppe på 59,3 kg igen. Men det är trots allt en minskning med 0,5 kg sen förra måndagen så jag är nöjd ändå. Trodde att jag skulle gått upp mer.

Igår kom sambons pappa förbi med ett påskägg i kingsize fyllt med godis. Jag sa till sambon att nu har han att äta. Det var sååå lockande att äta när det stod öppet på bordet. Men jag höll mig. När sambons pappa sen hade åkt så ställde vi upp det på TV-bänken. Ska plocka fram det idag när syrran och hennes kille kommer. Jag ska inte äta ngt men jag hoppas att det krymper ändå. Sen ska det sparas till nästa helg när vi får besök. Det är bra att det står så där högt upp, för att komma åt det nu så måste jag ställa mig på en stol och det gör jag ju inte för en godisbit. :) Så jag hoppas att jag kan hålla mig ifrån det!

• Snowsee

Just det, idag är det snö här igen. It sucks! Har ju ingen lust att promenera i snö! Konstigt väder, idag snö- på fredag skulle det bli 17 grader och sol.... Hrm..

• Pretty^Woman

Hej tjejer...

Snowsee.. grattis till kissen , jag har tänkt skaffa en kattunge också men till min 3;åriga dotter.vi bor i gö.teborg , har sökt överallt men hittar ingen kattunge :(.....vart bor du occh var köpte du kattungen? Du kanske känner nån i göteborg eller nån annan, som har kattungar!?

Mvh

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett