• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

vi e DUKTIGA tejer kom igen nu - snart e sommaren här o vi har nått våra mål

KÄMPA KÄMPA

• Pretty^Woman

Vad skoj, med lite bilder på kattungar!
    Har du sökt jobb här i gbg...skoj, men du har väl en stor familj hur blir det med dem?
    jag frågade en vännina om kattungar me och hon har kanske hittat nått, får se idag hur det blir.
    Förresten har oxå börjat med cambridge, och har gått ner 4.5 kg sedan två veckor tillbax.Men nu har vikten stannat lite, har haft några syndardagar i påsk, men idag kör jag hårt!!! Nu fasen ska jag gör nått för vikten!!! Men är lite svag när jag ser goood mat och godis :( Så magen kurrar varje gång jag ser nått gott.
    Hoppas det går bra för er andra och lycka till!

• discodivan

vi får se om jag får ngt och hur vi gör då - ja jag har inte ens gått 2 v rent på denna månad , men nu äntligen e jag tillbax på rent - man satan vad hungrig o sugen man e

• Pretty^Woman

Wow vad söta dem var...!!:)
    Min man köpte idag en katthona, norsk skogskatt.
    Grattis till midjeminskningen!!!
    kämpa på alla....:)

• Minoo

Varit ute och promenerat i 1,½ timme. Rätt skönt faktiskt.
    Klarar inte att hålla mej på ren kur, kör kombinerat då jag äter middag på kvällen iofs nyttigt men det ska ju funka det med. Vi får se vad vågen visar nästa vecka.

• Minoo

discodivan:

Söta kattbäbizar :)

Hur går det förresten? Kämpa på!

• Me_minie

Nu har jag oxå handlat hem Natrulette... Ska se hur de går!

Lite fakta!
    Längd 166cm
    Vikt 70kg.

(De är aldeles för mycket för min "tunna" benstomme.. )

• Northland

Hejsan!
    Ni som verkar ha koll på läget, vad är det för skillnad på nutrilett och cambridge? Det kanske står här i tråden, men jag orkar faktiskt inte läsa igenom alla sidorna..;)

• discodivan

ingen större skillnad mer än pris smak o variation o att det finns mer hjälp att få om cambridge

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett