Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Jag "testkör" alltid! ;):D Det som är bra med det är att man redan från början har en ohämmad och avslappnad attityd gentemot varandra i sexuella situationer.. :)
Jag verkar oxå tämligen ensam om att inte kunna bli kär om attraktionen och sexet inte är helt 100%? Jag tappar intresset och blir helt av.. Kanske knäppt?!
pickolina
knäppt och knäppt...
lite synd då du då riskerar att missa vad som med lite jobb kunnat bli underbart sex.
Misery - I know!.. Men jag har verkligen försökt och det går bara inte, trist men sant.. Jag verkar dock tämligen ensam om att fungera så har jag insett. Skratt..
jag kan ju säga att första gången vi hade sex var fantastiskt bra. Det har blivit sämre med tiden :(
pickolina: Attraktionen måste i mina ögon vara i det närmaste 100 %-ig men det är väldigt få som jag har upplevt 100 %-igt sex med direkt (och jag har "testkört" många ) men det kommer oftast efter hand om man verkligen vill och jobbar på det. Men visst, jag och min nuvarande hade inte penetrerande sex på 3-3,5 månader efter det att vi hamnade i säng första gången (han verkade ha lite prestationsångest och låste sig helt) och det var först efter vårt första skjut som jag blev riktigt kär tror jag.
I övrigt är min nuvarande inte den bästa jag har haft. Hade ett helt outstanding one night stand som slår det mesta.
Vilken skojsig tråd!
Min älskling är den ende som någonsin lyckats få mig till himmelska höjder med bara fingrarna, där är han outstanding och klart bäst. Dessutom så är han alldeles lagom i storlek för mig, som hand i handske, inte för stor inte för liten. Han är också väldigt duktig med munnen på "trevliga ställen", hans enda brist är väl att han inte är så intresserad av att kyssas och smekas i sängkammarsituationen. Tråkigt tycker jag som verkligen går igång på lite smånafsande i nacken eller loja smekningar över handleden eller ländryggen...mmmm. Konstigt egentligen eftersom han är väldigt kramig och pussig i vardagslivet. Så, bäst på somligt men inte på allt.
Kul att läsa allas inlägg! Jag hade först en del hångel utan krångel med m2b som ledde till sex utan krav senare. Han var en riktig hemlig älskare som jag inte presenterade för nån. Sen med tiden ville jag göra andra saker med honom också, som att äta ihop. Han hälsade på mig i utlandet och jag släppte inte ut honom mer än nån timme! haha, han reste lååångt och såg bara mina fyra vita väggar (och mig) på en hel vecka.
Så man kan säga att jag testkör också. Inte när jag var yngre och gud vad mycket tid som ödslades på en kille som absolut inte brydde sig hur jag hade det!
Ang att ta initiativ är m2b bra och allting är bra kring hela akten och efter och att vilja göra mig mycket MYCKET glad.
Däremot hade storleken kunnat vara en annan. Lite extra... hade inte skadat.
LydiaLinn.. jag har också ett och annat att önska om storleken. Hade gärna sett att han hade mindre! Då är det lättare att bara köra. Nu måste jag var rejält blöt annars gör det riktigt ont..men men...
Hur nöjda är ni andra med storleken? Är er m2b bäst där också eller?
Min M2B är faktiskt liiite stor, men det går om man värmer upp ordentligt. Sen är det bara att köra
Bäst storleksmässigt var nog killen innan min M2B, men jag ska inte klaga nu heller
Är det bara jag som känner att man typ "krymper" eller "växer ihop" om det går en längre tid mellan sexandet?