Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Oj, vilken kul trad. Roligt att manga erkanner att deras m2b inte var den basta pa det sattet.
Jag har lite svart att komma ihag alla mina andra alskare, men jag tror definitivt att min fastman ar den basta jag varit med. Vi passar ihop fysiskt (tror jag behover en valutrustad kille) och vet vad vi gillar. Daremot kan det nastan ga lite per automatik ibland, nastan som en inovad rutin. Har inte provat en ny stallning pa manader...
lilla söta fröken fräken - Ja det är en ganska intressant fundering faktiskt.. Det här med storlek-snabbhet-anatomi.. :)
Hoppas att han är villig att lyssna på dig och sedan villig att försöka testa sig fram till något som tillfredsställer er båda. Det handlar ju faktiskt om det, att båda ska vara så nöjda som möjligt!
Trist att du inte träffat killar som är villiga att tillfredsställa dig efter dom kommit.. Det finns sådana killar! :D
Jag har en del erfarenhet (ibland kan man faktiskt ha nytta av sina ONS) av manga olika storlekar och uthalligheter och jag tror inte att det rader nagot samband. Men det ar ju bara som jag har upplevt det.
min m2b är den bästa - enda prblemet är att han inte vill lika ofta som mig
:)
lilla söta fröken fräken - En sak som ni kan göra är ju att ha pauser i själva penetreringen och göra annat istället. Ifall det är just den biten som du känner är jobbig och som gör att du "tröttnar". Det fungerar nog inte för alla men för många kan jag tänka mig...
Ja jag säger då det.........vilken kul tråd
Rat - Visst är den?! :D Mitt favoritämne.. :D
Egg & milk - Jag tror att du har en poäng i att killen kanske skulle reagera på ett negativt sätt.. Men kanske inte om man lägger fram det på ett bra sätt?! För om hon tycker att det blir jobbigt att det tar tid för honom så måste dom ju lösa det. Självklart utan att sätta press på honom.. Men kanske genom att ändra sina rutiner, sitt sätt att ha sex. Om han vet att långvarig penetrering är jobbigt för henne så kanske dom båda kan hitta på nya och andra sätt och att stimulera varandra på. Om man inte säger som man känner så är det ju svårt att förändra situationen.
Jag förstår även att hon känner sig osäker.. Att han tar tid är en sak (alla är ju olika), men tillsammans med det fakrum att han inte vill ge orals*ex så förstår jag mer än väl att tankar, oro och osäkerhet dyker upp.
Tja, bara lite tankar...
Vi har det mycket bra. Men bäst? Nja... nej tyvärr inte absolut bäst. Men en av de bättre .
Jag blir lite orolig inför framtiden däremot. Hur påverkas sexet när man får barn? M2b och jag är lite små-kåta hela tiden, hånglar en massa och är väldigt spontana. Vi kan ligga i sängen hela söndagen och ägna oss åt varann. Tänk om vår kärlek bygger på det här och att allt kommer rasera om yttre påfrestningar inte tillåter oss att vara som vi alltid varit. Barn eller stora karriärsteg?
Nån erfaren som kan berätta? Jag är rätt högljydd när vi älskar, annars kan jag inte njuta fullt ut... Hur löser man det?
jagärsåkär:
Sånt har jag också funderat på och när man pratar med människor runt om kring så har i alla fall inte jag hört någon säga att sexet varit lika bra eller bättre efter barn, snarare tvärtom. Jag och min m2b vill inte ha barn så jag behöver inte oroa mig för det men jag tror att det viktiga är att ha tid till varandra. Att då och då har barnvakt och kunna ha sex högljutt, åka iväg på en weekendresa bara ni två och ägna er åt varandra etc.
Sen säger många kvinnor att deras sexlust minskat kraftigt efter graviditet och förlossning och det spelar ju såklart också en stor roll!
Joleen: ja du har rätt. Huvudsaken att man tar sig tid. Jag kommer verkligen att prioritera vårt sexliv (inte bara!!) för det är viktigt för mig/oss. Mycket av vår kärlek uttrycks fysiskt... Förmodligen kommer vi hångla (hoppas det iaf) en massa öppet och när som helst och sen får det bli weekendresor och barnvakter. Jag har många barn-kära syskon o föräldrar. Man får nog se till att ge sig tid, bara paret, borta fr barn o jobb. Hoppas bara man kommer ihåg det när tiden är inne.