Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...
Min m2b är topp 3 (av 10).
Såklart han är bäst! (ÄVen på det sättet :D )
Han är mindre än Mr Pink i byrålådan (men Mr Pink är å andra sidan väldigt stor ) men alldeles lagom för att bara "köra" som lilla söta fröken fräken uttryckte det.
Har faktiskt överlag inte träffat på några som har varit extrema åt något håll (kanske en som var lite mini, men det gick ju) så jag kanske är rätt flexibel.
Norrsken: absolut! Jag krymper på en vecka! Men det är bra för då känns det alltid bättre sen. I för sig går det sällan en vecka mellan varven.
Ni andra då? Hur ofta är "vanligt"?
Vi har sex alldeles för sällan
Vad tråkigt Norrsken. Men jag tror många har det så, man måste ju ha ork till sex. Det är nog vårt största hinder.
Men jag är glad att det är fredag för vi brukar ägna mesta delen av helgen till sex... hehe... helt i mitt tycke. Fast man undrar hur förhållandet kommer ändras när man får barn och fast jobb (just nu har vi inte så krävande jobb/studier). Det får väl tiden utvisa... Hur kan man njuta fullt ut och släppa loss om man har barn som kan höra? Hur gör man? Jag är ganska högljudd. Förlitar mig på många "helger med mormor" som hon också hoppas på... nån dag.
Kan det inte vara så att man är mera på/beredd om man har sex ofta. Att kropp och psyke är mera "ready to go" så att säga? Att man helt enkelt kommit av sig lite om man låtit tiden gå och att det då krävs mer för att starta igång och att det är därför som man upplever att man blivit mindre?
Hm... Pickolina, det kan ju vara så. För egen del känner jag att jag är mindre efter mensen. Vet inte exakt varför, kanske det du säger? För mig är det i alla fall en behaglig känsla... som att han öppnar mig igen Love it!
Egg & milk - Kul att läsa. Jag tror att det framförallt handlar om attraktionen för min del oxå och att det är där det brustit.. Jag tror nog att det är pga bristande attraktion som jag blir så "av" efter sexet och kanske inte alltid sexet i sig. Gällande perfekt sex från första stund, så har jag liksom du, bara upplevt det med en person (jag har oxå haft ett antal partners). Det är faktiskt den enda som jag upplevt det med "punkt". Från första stund och under flera år framåt. Får väl hoppas att jag träffar flera sådana under min livsstid, trots att statisktiken talar mot det. Skratt.. :D
Gällande storleken så föredrar jag mindre killar framför större.. Jag tycker inte riktigt om känslan när det stöter mot livmodertappen.. Dessutom har dom "mindre" killarna jag varit med oxå varit bättre.. :)
Dessutom så har dom "mindre" killarna jag varit med haft lättare att komma. Vilket jag ser som en fördel då man kan styra hur länge man vill ha sex.. Jag blir nämligen alltid uttråkad när killen kan hålla på länge.....
Shit, vilka issues jag har! *asg*
pickolina:
Du är faktiskt inte ensam, ibland blir jag riktigt uttråkad om sambon bara kör på utan att komma
För mig är det inte så skönt när jag har "krympt" - då gör det ONT. Men som sagt, med lite uppvärmning så går det bra
Och det är definitivt så att sex föder sex, ju längre tid jag går utan sex, desto längre kan jag fortsätta vara utan sex. Det har blivit lite av en ond cirkel i vårt förhållande, eftersom att om jag t ex har mens (inget sex under mens för min del!) och sen efter det kanske inte har lust en gång när min sambo vill, då lägger han av. Då dröjer det jättelång tid innan han försöker igen, och tror under den tiden att han inte är intresserad av att ha sex med mig. Eftersom att jag har lite lustproblem så blir det sällan så att jag tar initiativet om det gått ett tag sen sist... Trist, men vi har våra dagar då vi verkligen pratar ut om det och då blir det toppen igen!