• LydiaLinn

Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu

Är m2b den bästa ni haft? (i sängkammaren förstås)? Var ärliga nu...

Min m2b är topp 3 (av 10).

• Svar på tråden Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu
  • lilla söta fröken fräken

jag har turen att komma med enbart penetrering. Alltid nåt.

jagärsåkär - Får du alltid 0ral6 som avslutning på akten. Härligt isåfall.

Kan berätta för er som vill veta och som följt mina problem att i natt hade jag och m2b fantastiskt sex (dock utan 0ral6). Jag ville snacka lite dirty..typ för att krydda men fan så fort ja sa ett knyst så blev det som att k*theten försvann. Lyckligtvis kom den snart tillbaks, men om ni förstår jag blir liksom helt känslolös av adrenalinkicken som jag får när jag gör nåt jag inte riktigt är bekväm med om ni förstår vad jag menar. Ha en riktgt skön helg nu allesammans ;)

• desperate housewife

kul tråd det här! min m2b är den absolut bäste!!!!!! helt ärligt!!!

• jagärsåkär

lilla söta fröken fräken: ja, jag får alltid oral6 som avslutning! Rätt bortskämd där faktiskt, han gillar att göra det. Jag gillar att göra det på honom också så det är en stor del av vårt sexliv.

Härligt att ni hade det så bra! Men jag förstod inte riktigt vad du menade... Du fick en kick men sen försvann det?

Det lustiga är att jag kommit under penetration (med m2b) en enda gång i mitt liv. Aldrig med nån annan. Det var efter vi inte setts på 2 veckor och jag varit med fam och inte kunde stimulera mig själv alls. Jag tror sexualiteten byggde upp som ett berg och när vi träffades kom jag som en dåre! Men det har aldrig hänt sen dess (under akten alltså) Och vill inte vara borta fr honom 2 veckor bara för den sakens skull...

• lilla söta fröken fräken

jag menade att om jag öppnar munnen och säger något så blir jag liksom avtänd och det är ju inte så bra.

• jagärsåkär

Nej, i så fall säg inget! M2b pratar rätt mkt under vår akt, för det mesta gillar jag det. Men nån gång har jag brustit i skratt! Fruktansvärt... Men det var länge sen.

• Taggtroden

Han är den enda jag haft så jag har inget att jämföra med Men jag är otroligt nöjd med vårt sexliv och efter fem år har jag aldrig någonsin kännt att jag skulle haft någon annan.

• jagärsåkär

Puff puff! Berätta nu tjejer! Håller m2b måttet eller måste det ske några förändringar på det här planet?

• Humma 11/8

Han är inte den bästa sexuellt, finns en tidigare som var exceptionell... men han är givetvis bäst sammanslaget och han är bra... inget tvivel om det. Nu när jag tänker efter så minns jag intehur sex var med någon annan innan honom... kanske är han ändå bäst då?

• Inhibeo

Både ja & nej!? Det har funnits en tidigare för väldigt många år sedan som var jämnbördig med min M2B i sängen men de känslor jag har för min blivande är mycket starkare så det gör det hela till något väldigt exeptionellt.
    Så att älska med den man älskar är otroligt mycket bättre än någon man bara tycker om.
    Det sköna med honom är att hans devis är "Nice guys finish last" han gör allt för mig, men jag älskar även att göra allt för honom.

• Operabrud

Helt ärligt så är han inte den bästa, inte ens i närheten. Visst har vi det fint periodvis, men rätt ofta känner jag mig missnöjd. Puh! Jag försöker att inte tänka på det så mycket.

• emmtil

Bäst! Med hur mycke ja älskar han och hur underbart vi har det! Helt fantastiskt att göra de me den man älskar så otroligt mycket!
    Men visst.... sku gärna göra de oftare! Testa lite olika saker!

• Joleen

Inhibeo:

"Nice guys finish last": de är helt enkelt bäst. Min blivande man skulle aldrig avsluta utan att jag fått komma många gånger (oftast runt 5-6 org*smer), och så kollar han alltid av om jag är redo för att avsluta och hur jag i så fall vill göra det (i, på magen, på brösten etc).

Hmm, blev mycket intim info där...

Svar på tråden Är m2b den bästa ni haft? ärligt nu