070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
7/7-07 Usch och fy! Hoppas att det ordnar till sig till det bättre.
I går var sambon och hämtade sin ring som dom har gjort om, efter hans egen ritning! Den blev jättesnygg! Passade på att lämna in min för putsning också.
Sen hade han en överraskning med sig hem. Han hade varit och köpt den parfymen jag ville ha, slog på stort så jag fick hudkräm i samma doft också! Han hade även köpt nytt rakvatten till sig själv! Oj, vad gott vi kommer att lukta!
I går betsällde jag även jordgubbar till minglet, skönt att kunna pricka av ännu en sak och idag ska sambon beställa maten, nu när vi vet hur många som kommer.
Själv håller jag på att bli sjuk eller nåt. Har en fruktansvärd hududvärk, från morgon till kväll, har haft i flera dagar. Fryser och har ont i hela kroppen. Borde egentligen vara hemma, nerbäddad i sängen, men plikttrogen som man är så sitter jag på jobbet, få se hur länge jag orkar bara...
>> 7/7-07
Så sorgligt, hoppas verkligen att han mår bättre nu, håller tummarna!
>> Dalabrud-07
Kul med egendesignad ring! Bra att ni blev nöjda.
Själv har jag några saker att pricka av denna vecka. Ska ringa och beställa mer blommor till dekorationerna, bestämde igår att vi ska ta oss råd att ha ännu mer blommor, älskar verkligen färska blommor.
Var på Indiskas rea igår och hittade jättefina ljuslyktor att hänga i alla fönster i festlokalen - för 10 kr/st! Köpte även flasköppnare för 10 kr/st som var tjusiga med glitter i olika färger.
Förresten Dalabrud-07 vad ska du ha för parfym? Fick min nya favoritparfym, nya Calvin Klein, i mors dags present :)
oj vad duktiga ni är
jag har hittils denna vecka prickat av vigselhäften, ska skriva körschema till personalen med allt som händer när och annat. Försöka få klart bordshäftet innan helgen. och köpa spets att sy runt näsdukarna... problemet är att jag blev av med mitt kreditkort i ördags så jag är lite låst nu =((
Gerda
jobbigt när listan blir längre istället för kortare
förhoppningsis
Jobbigt med kortet! Man blir verkligen låst av att inte ha det tillhands.
Nåja, listan kanske inte blir längre eg. men den kortas inte av pga. vi inte kan göra nåt riktigt just nu. Det verkar som om det mkt att göra sista veckan när vi kommer till Sv. men jag hoppas att det inte blir ett berg av uppgifter iaf.
Har bokat massagebehandling hos min massör, funderar på att boka in en till, det var över en månad sen jag var på behandling senast.
Har jag skrivit att vår hindersprövning inte är godkänd?! Jag blir tokig på dessa norrmän! 2 personer måste intyga att vi inte är nära släkt osv!
Har tagit ledigt på torsdag, ska göra naglar (fyller på en gång till innan bröllopet) och få ansiktsbehandling. Så skönt!
Gerda
Ja het gaet att fok måste intyga att niinte är säkt eller hade konstiga sjukdomar. Det måste vara stressande!!
Kortet kom inte idag heller, riktigt jobbigt! Får snart gå ner på banken och ta ut pengar där eller något.
Ska på ansiktsbehanding på måndag och naglarna får jag fixade på eftermiddagen dagen innan bröllopet. Borde kolla om det finns någon massage tid, mycket bra ide!!
förhoppningsis
Ja, funderade på ansiktsbehandling, men vågar inte det så nära inpå bröllopet. Det tråkiga är att jag fått stress-finnar! jag har aldrig finnar, aldrig, aldrig, aldrig! Får hoppas att dessa utbrot avtar snart.
Massagen längtar jag verkligen till, naglarna har jag också tid till dagen innan - hoppas att jag klarar att inte sabba dem
Ska ni åka på bröllopsresa direkt efter bröllopet eller nån mini-weekend?
Vi väntar till hösten antagligen, ska mysa med våra familjer två veckor i Sv. innan vi kommer hem till Oslo igen och tar tag i boendet här. Så vi hoppas komma iväg senare i år, eller USA en månad nästa år.
GErda
Har oxå fått stressfinnar, jag som aldrig har haft problem med sånt innan, har nu både på näsan och på ryggen *hjälp*
Ansiktsbehandling på månfad funkar för då är det 2 veckor kvar...
Klart du inte sabbar nagarna, vad hade du tänkt göra kvällen innan bröllopet eg? Nänä se till att allt är klart innan och bara ta det lugnt sen. Vet att det är lätt att säga men ändå...
Vi åker på bröllopsresa på tisdagen direkt efter, jag är student och sambon jobbar där det är svårt att vara ledig länge någon annan tid på året så det blir perfekt. Lite tråkigt att åka när det är som finast i sverige men det får jag stå ut med.
Tar ni nått litet nu då eller väntar ni helt till senare?
Vi har ju två barn på 2 och 5 år och har svårt att få barnvakt en längre tid så vi åker med dem och mina föräldrar + kompisar till Alcudia i två veckor fem dagar efter bröllopet, blir mer som en semester även om vi får resan i bröllopspresent av mina föräldrar. Vi stickar senare i vinter iväg ensamma på en 10 dagars mysresa till något exotiskt resmål.