• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • irin

Hej gerda!

Oroa dig inte...buffén låter alldeles fantastisk!!!!

• helenrik

Gerda
    Jag håller med irin, det låter jättebra och ni kommer inte ångra er.
    Men jag håller med om bridezilla tankarna. De är här också. Vi funderar och ändrar och fixar för fullt.

• gift070707

Gerda: Mums det jättegott Ändra inget, lycka till

• eliin

Alltså jag har PANIK...en kompis (som är frisör) skulle fixa mitt hår på dagen D. Nu går inte det längre....

Å nu känns det som att det är så sent att det är pinsamt att börja ringa runt till "riktiga" frisörer (alltså salonger)...

HJÄLP MEJ!!!

• förhoppningsis

Gerda
    låter jättegott!! Jag kommer gärna och äter hos dig, iaf om det inte hade varit så att jag borde befinna mig på en middag i nacka ungefär samtidigt =)

Håller också på att bli nojjig, när jag hämtade kläningen igår så fick jag ångest, var inte kjoen för stor, var det inte lite för mycket bling på överdelen osv... Lite sent att ens tänka tanken att börja byta nu!!!

Eliin, klart det inte är försent, bara att ringa frisörerna och kolla runt

• Gerda

Tack før responsen tjejer! jag får bura in den dær bridezillan som tar øver lite før mkt ibland!

førhoppningsis

Min klænning ær nååååågot før tajt! men vi åker till sv om en vecka så hær hinner den inte ændras på enligt de sømmerskor jag pratat med (min har åkt på semester) och væl i sverige ær det bara 5 dgr kvar...) Jag råkade spræcka den lite næmnligen - jag kan sy igen den sjælv rætt snyggt... men fasen - om jag inte tænker på hur jag sætter mig kan jag rippa den om igen. Får be att ett mirakel intræffar och jag vaknar smal på dagen B!

Har du bild på din klænning? Vore kul att se... å andra sidan kan jag nog hålla mig till dina brøllopsbilder!

• snart hela kittet...

Ojoj nu är det inte lång tid kvar. Och vi har fortfarande massor kvar att göra! Jag är inte ett dugg nervös, men jag börjar få lite smått panik.
    Idag ringde min kusin som ska göra tårtan. Hon hade gjort en provtårta och tagit med till jobbet. Det är sugarpaste på och de tyckte alla det var jättesött. Så nu är frågan hur vi ska göra med det. Hon funderade på att göra mossen lite sur för att kompensera...
    Nu ska jag snart gå och lägga mig, för självklart har jag slagit till med fest här imorgon. Plus att yngsta dottern fyller år på onsdag och ska ha kalas.
    Jaja allt löser sig väl till slut!

• Dalabrud-07

Gerda - jag tyckte det lät underbart gott, du behöver då inte ändra på nåt tycker jag. Det är ju erat bröllop, då bestämmer ju ni hur ni vill ha det

• jadam070707

förhoppningsis

ja det där med shopping, det blev mest till barnen av någon märklig anledning blir det så. Jag har problem med att hitta den bästa mascaran, har prata om det tidigare tar jag gärna emot förslag, kanebo 38 grader har jag hört...eller?

helenrik
    har sett att ni gifter er i Hässelby villastad 15.00, vi står på tur efter er!! 17.00 hoppas att det blir en vacker dag för oss där. Ska tänka på allt ris utanför kyrkan när jag går in. var har ni festen sedan?

N&N
    läste om din dukning igår !! Fantastiskt vackert. Av olika skäl som jag inte vill gå in på kan vi inte ha limegrönt i dukningen (släkten är värst!) det blir blå hortensia för hela slanten istället men det blir lika bra det, och vackert!

• Gerda

jadam070707

Hortensia ær vackert! Min mormor hette det och min dotter i andra namn

Svar på tråden 070707 tråd 6