• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

helenrik
    Bra info :) Håller tummarna!

• carina6 nu gift

tack för väderinformationen, hoppas bara det inte blir för varmt

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

www.kvp.se/nyheter/1.734385

Kolla!Hoppas att vi slipper detta!FY!!.

Läste fel om vädret,yöll på att sätta kaffet i halsen.Att det skulle bli regn och att du trodde och hoppades
    Snacka om att gå på nålar

• Gerda

Så kul att läsa om allt alla kan pricka av nu dessa dagar! Det lär vara fullfart i tråden!

Gerda:Jag hoppas att er hindersprövning ordnar sig SNART!! Jag förstår att det är helt hysteriskt att behöva göra om den 33776ggr

• Gerda

jag ska bli en fru...

Ja! Hoppas det med... jisses vilka turer. Annars är det bara en dyr fest vi håller 070707 Inte fullt lika skoj - då får vi göra det till nån sorts cermoni bara och skriva papper senare här i Oslo.

Ja,en riktigt dyr "repetionsmiddag"
    Närrå,jag bara skoja,det ordnar sig säkert:)

• N&N

Alltså folk frågar mig om jag är nervös och jag är inte det alls... är ni?

Vad har ni kvar att göra? Oroar mig lite för att vi glömmer saker för vi har nästan inget kvar att göra... :

- printa ut festprogrammt och sätta ihop det
    - få bekräftelse på blombeställningen till dukningen (kompis fixar billigare)
    - köpa in snacks, godis, grillgrejer.

Ikväll kommer min kompis hit och klipper sambon + barnen, skönt att ha en kompis som är frisör.

• snart hela kittet...

Vi kommer att ha en fotograf som ska fota oss en timme innan bröllopet. Sen ska en kompis till oss fota resten av dagen.
    Jag ska skriva en lista till honom på vad jag vill att han fotar. Någon som gjort en sån lista eller har några tips att komma med?

N&N:Jo,jag har sagt att jag inte är det,och det är så det känns...MEN
    mitt humör visar ett annat svar
    Shit,jag är som en grälsjuk tant emmelanåt

Svar på tråden 070707 tråd 6