070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Hej tjejer!!
En fråga....vad tror ni att det blir för väder den 7:e??
Jag själv hoppas på att det ska bli mullet, men däremot inget regn.
Vädret ja... herregud.
Nu var iaf sonens byxor klara o passade perfekt. Äntligen.. jag har köpt 3 par och inga passade. Slutligen köpte jag ett par i storlek 130 (han har 92) och sydde in dem o gjorde dem kortare. )
Finlandsbrudarna kan iaf kolla här:
www.fmi.fi/saa/sadejapi.html
Ja uff... tror att jag får palla iväg och köpa det där söta paraplyet som jag var sugen på men tänkte att det ändå inte kommer att regna. Hoppas det finns kvar bara!
Nu är festprogrammet snart klar, ska fixa små detaljer ikväll och så printar vi den imorgon! Skönt att de små detaljena kan prickas av en och en... går sakta men det blir gjorda iaf!
Gifter mig i Nordiska Museet den 7 juli.
Börjar inse att det inte är många dagar kvar *ler*
Vad har ni kvar på er "fixa-lista"?
Ja,nu börjar det bli pirrigt igen:)
Idag ska jag förhoppningsvis få hela festprogramet i tryck på reklamfirman:)
Köpa godisarna till askarna,som jag åkte i förra veckan för att hämta men expiditen glömt!
Hoppsan,blev ju inte klar...
Sonens kläder är nu provade,och dom passar:)Yippi!
Så då är det MINklänning jag väntar på!
Idag ska vi lämna in ringarna för putsning, min vigselring är beställd men blir klar först i mitten av nästa vecka.
Måste beställa manikyr också...
Ett sista samtal med arrangören av bröllopsmiddagen så vi får våra menykort med vår familjelogga på :)
Klänningen är klar och hänger hos Garamaj. Jag hämtar den i nästa vecka för en allra sista provning.
Jag gjorde naglarna för 2veckor sen,bara det att dom är nu riktigt fula:(
Jag behöver fylla i dom.
Så jag hoppas att dom blir finare och mer hållbara efter 2:dra fyllningen:)
Typiskt, blev sjuk igår och mår så där.. jobbar sista veckan och har inte tid med att vara sjuk...
Gjorde naglarna i förra veckan och ska fylla på två dgr innan bröllopet. De blev jättefina verkligen.
Hittade nya skor till våra döttrar/näbbar i helgen efter att ha letat som galningar över hela stan.
Lite info till alla som bor i stockholmsområdet inför vår stora dag. I DN långtidsprognos för vädret så ar det väldigt lite risk för nederbörd den 7/7. Hoppas och tror att de har rätt.