• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • Dalabrud-07

Har också köpt ett halsband, men dock inte från vildavictoria. Valde www.alskadebarn.se istället, tror jag.
    På framsidan står det mitt namn och på baksidan står det "kärlek" och sen 7/7-07, valde till kullänken. Hoppas han blir nöjd!

• helenrik

förhoppningsis
    Jag lämnade in våra ringar i Solna Centrum idag och får tillbaka dem på fredag. Så kolla runt lite, det ska nog inte vara några problem.

• förhoppningsis

Nu har möhippegänget varit här och vi har druckit bubbel och tittat på filmen från möhippan och massa bilder - så mysigt!! SOm att uppöeva dagen igen

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Carina6:Jaggillar vildavictorias bäst dedt finns ju en hel uppsjö av dessa nu..
    Men deras brickor är lixom lite mer maskulina:)
    Plus att hon som gör dom är dötrevlig,och man kan ALLTID ringa henne och fråga om råd:)

www.vildavictoria.com

• N&N

Jag har köpt en Armaniklocka för 3500 kr, fick extra pengar för ett frilansjobb som jag inte hade räknat med därför blev det en något dyrare present som jag tror han blir superglad över.

• N&N

Förresten, jag köpte ett namnhalsband med två brickor där döttrarnas namn står till sambon i fars dag present på www.gobbit.se. Fick vänta lääänge på leveransen men det var fint.

• 7/7-07

Carpe Diem halsband. tänkte jag köpa till vår toastmadame.
    är det okej tycker ni?
    men har ni nåt tips till vår manliga hjälpreda?

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

7/7-07:Vi köpte ciggar,avsnoppare,och wishy.
    Kan det vara det något?

Svar på tråden 070707 tråd 6