• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

>> jadam070707
    Du bodde möjligtvis inte på Vivstavarvsvägen ett tag...??? Det är Gittan som frågar :)

• jadam070707

JOOOOOOOO visst är det så, vad roligt!!såg att ni också skulle gifta er men trodde att det var den 30 imorgon. Du har mitt efternamn, ring om du vill! jag e hemma nu!

• jadam070707

jag ringer dig hemma,så får du mitt nummer! Du förmodligen på jobbet!

• N&N

jadam070707

Vad kul!!! Hoppas att det var ok att jag frågade, ert bröllop lär inte vara hemligt nu :)

Guuud vad länge sedan det var vi sågs! Hur mår Emilia? Visst har ni en till dotter? Vi har Nellie 5 år och Nova 2 år.

Ska sticka iväg på ett möte nu och sedan överlämna lite arbetsuppgifter till kollegor innan jag går på fem veckors semester idag! Hmmm... kommer inte ihåg vad du heter i efternamn..?

• N&N

Nuuu kom jag på vad du heter, hjälten..

• jadam070707

N&N
    Emilia är 5 år och vi har en ny tjej till Linnéa, 10 månader. Jag har ditt hemnummer vi kan höras imorgon, ska på 40 årsskiva idag och Adam kommer att ha svensexa imorgon!! Jättekul! Grattis!!

• eliin

JuliBrud07 - jag var dit igår och skulle hämta min klänning som de hade lovat skulle vara klar (det hade de iofs först lovat redan i maj och sen v.24)men den var inte klar igår heller, så vi satt där å väntade 3h medan de sydde klart den...gissa om jag var upprörd!

• helenrik

jadam070707
    Hej
    Det vore jättekul att träffas och titta på varandras bilder. Vad kul att ni valt samma låt. Vad har ni för utgångslåt? Vi vill ha Brudmarsch till Per och Anna, så då var kantorn tvungen att köpa noter till den. Få se hur det går.
    / Helena

• jadam070707

Helenrik
    Jag tror det blir klinga mina klockor som utgång eller äppelbo. Kantorn skulle fixa noter till ingångsmarschen. Hur ska vi göra för att få kontakt nu eller efter 7/7? kom med förslag!
    josefin

Svar på tråden 070707 tråd 6