070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Tack, vi kör med coca cola till dottern som är sängliggandes. Sedan äter jag vitpeppar i förebyggande....vet ej om det hjälper men tror man tillräckligt mycket så....
Hill070707 - Glömde säga att jag har hört att man ska äta vitpeppar korn. typ 7 st morgon och kväll. Vet inte om det fungerar men det är ju värt att prova ;) Sen ska man ju givetvis hålla god handhygien och försöka städa ordentligt, tvätta sängkläder mm. (Jag vet precis som att ni inte har nog att göra med bröllopet ;) ) Lycka till iaf! :)
Hihi peppar rådet hade du redan fått ;)
Nu precis kom det instormandes ett tio tal killa och kidnappade min m2b. Sista helgen före bröllopet. Hoppas han får skoj, jag vet iof lite av va de ska hitta på. Men när är det MIN tur??
Hej precis hemkommen från min andra möhippa. De var jättesnälla mot mig. En heldag på Sandhamn, paddlat kajak, ätit gott och varit med goda vänner. Tyvärr var inte vädret helt på vår sida. Men vad gör väl det när man är med vänner man gillar.
Välkommen hem! Om en vecka är vi fruar! helen var ska du fixa håret någonstans, jag ska vara på salong zebra åkermyntan, du kanske är där samtidigt? Bor du här ute också?
Kram Josefin
vilken möhippa
Jag fick nog världens roligaste möhippa igår och idag
Jag åkte ju med mina stora barn 24 och 20 år till Åland Cinderella. Var lite deppig för inget har ordnat någon möhippa för mig dom har sagt att jag är för gammal 42 år och sen att dom inte hade råd etc etc..
men mina barn drog igång ett helt gäng på ca 40 st som plockade mig på båten. Jag kände alltså inga av dessa människor innan, och herre gud vad roligt vi har haft, festat sedan kloclan 23,00 igår då dom tog mig i hytten ( jag låg och sov lite deppig) festade sen fram till 15,00 idag Puhhhhhh nu är jag helt slut men herregud vilka underbara människor och alla dom bjöd mig hela tiden plus att jag fick massor av spritflaskor med mig hem Hoppas bara nu att jag inte i min dimma bjudit massa människor till bröllopet hahahaha fast om jag ska vara ärlig så är dom värda att få dela denna dag.
Busbra recept mot magsjuks.... 1/2 dl pressad citron ( funkar bra med essens)
1/2 tsk malen vitpeppar, 1 tsk bikarbonat.
Blanda i ett högt glas, vänta till det skummat klart och sen drick. OBS Världsäckligt!!!
Vi tar morgon och kväll på sjukhuset när det är vinterkräksjuka och bara en gg per dag när det är vanlig magsjuka. För oss har det funkat klockrent, även såna gånger som man redan har börjat må lite illa.
Lycka till!
coca cola är det så mycket socker i så att barn tex blir lättare uttorkade. ( sockret drar vätska ur cellerna)Rekomenderar heldre vätskeersättning med lite juiceessens i .
TACK! för tipsen vid magsjuka, ska göra iordning "drinken" med citron etc. i morgon.