• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • Dalabrud-07

N&N - skönt med skorna! Man ska ta någon man trivs i, du ska ju iallafal ha dom en hel dag!

Beställde morgongåva till m2b i går. Skönt att ha ännu en sak avklarat. Det blev (efter mycket funderande) ett namnhalsband i silver. Jag är lovad att hinna få det i tid, vilket också känns skönt. Hoppas bara han tycker om det....

• förhoppningsis

Gerda
    Prova alla kläder, det som inte passar slänger du, sen köper du nya - det förtjänar du!! Kan ju inte gå runt i kläder som sitter fel, måste ju tom en karl förstå *S*

Rensade garderoben igår, blev nog en svart sopsäck med kläder som jag slänger, det värsta är att det inte sysn i garderoben... hade väntat mig stora gapande hål som kunde fyllas - men inte då.

N&N
    Bra att du hittade skor som funkade, du ska ha dem en hel lång dag, hopplöst om de inte sitter bra och är sköna.

• nillalindroos.blogg.se

Man kan inte slänga kläder! Uha... Jag bara känner hur det bränner i plånboken... JAg har oxå rensat garderoben inför flytten till hösten.. Men i min blev det hål.. Sparade linnen och tee som jag inte ens använder bara för att jag ju itne kunde göra mej av med allt.
    Skänker kläderna till second hand eller välgörenhet.. Då känns det inte lika hemskt...

• förhoppningsis

har så mycket kläder som fått följa med flytt efter flytt (flyttat ca varje år) men som nu åkt ut. Bla en sovtröja jag fick när jag fyllde 13! Superkvalitet då den knappast ser använd ut men jag har haft den massor i ca 14 år!! Känner nu att chokrosa sovtröjors tid är förbi och med sorg i hjärtat så åker den ut.

• nillalindroos.blogg.se

haha. det förstår jag...
    Jag har sökt på BT innan och nu slänger jag in frågan här för jag hittar inget spännande. Var har ni för utgångsmusik?
    Vi ska inte ha någon marsch utan en sång/musik. Vi måste bestämma oss nu för vigselprogrammen ska printas i veckan... Bråttom!

• N&N

Vi ska ha "Ain´t no mountain high enough" från filmen Love Actually. Vi kommer inte att gå ut utan stå kvar vid vigselplatsen (utomhus) där det blir brudskål.

• nillalindroos.blogg.se

Fler tips. Det är nåt i den stilen vi vill ha men har bekanta som haft just den låten innan. lika så "happy day". Men nåt i samma stil...
    Börjar lixom bli bråttom snart... Har kollat i hur många trådar som helst här på BT idag och har fortfarande inte hittat nåt..

• Gerda

förhoppningsis

Haha, det är inte mannen som säger stopp med att nya klädinköp. Otaliga gånger har han släpat upp mig på stan för att shoppa kläder till mig... men så har vi kommit hem med en massa dyrt till Louisa som hon växer ur på noll tid.

Jag bara blir sur att snygga kläder inte sitter så snyggt på mig längre! Å då är det roligare att köpa till L.

Tur att A gav mig en snygg trenchcoat i alla hjärtans dag present, annars hade sett ut som nån slask-mamma med världens finaste bebis. I trenchen kan jag iaf gömma mig...

• Dalabrud-07

nilla - vi ska ha "only love" som utgångsmusik, tror det kommer att bli bra

• glad tjej

jag ska också ha Only love fast som ingångsmusik.

Svar på tråden 070707 tråd 6