070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
OJ! Lämnade du tillbaka kjolen eller? Du är säkert lika fin i denna nya som den gamla! Den toppen är så snygg!!!
Hälsar tillbaka gör han o hon vrålar
Gerda
Nej, kunde inte lämna tillbaka den då jag sytt upp den 5 cm till mina 177 cm ;) Jag ska ju ha platta skor. Dock sitter den andra kjolen perfekt utan uppläggning :D *peppar peppar* Den kostar 3000 kr så jag har ingen lust att lägga ut 500 kr till på uppläggning.
Jag får göra som alla andra, försöka sälja den via BT ;)
Nu är det mindre än en månad för er och för oss är det snart exakt en månad men jag går ju på veckor :D 4,5 veckor kvar för oss ;)
Själv så har jag inte ens orkat bry mig om en sådan detaljerad lista för då skulle de bli meter lång. sucka....massor kvar med andra ord. Jag måste börja med att beställa en underkjol alltid något.
Förlovningsringarna lämnades dock in i dag för puts och gravyr av m2bs ring.
Jag suckar dock djupt nrrä det kommer till middagen då jag inte vet vad vi ska bjuda på ännu.
Lämnade in ringarna för puts idag,känner mej "naken" nu
inte så snygg vit rand på ringfingret:)
Vi ska ha genomgång med alla inblandade på söndag. Satt o går och gick igenom vad vi vill ha hjälp med, lite tider mm. Skönt att alla små bitar börjar falla på plats - oftast är det ju dom som är värst...
börjar få koll på det mesta.
Men det är ju många detaljer som ska ordnas alldeles innan.
tur att m2b går på semester veckan innan bröllopet.
idag ska vi prova ut hans kläder så efter idag kommer det kännas som om han oxå är mer involverad i den stora planeringen.
HAN VILL T O M ÖVA INFÖR VALSEN!!!
Kul att man får se så många olika sidor av varandra inför en sån här tillställning.
Jo vet att mycket av det kan fixas på samma ställe och så..men blir stressad bara av att se längden på listorna :) Men men de ska nog fixa sig, nu börjar tom toastmadame o toastmaster vakna till liv och inse att det bara är 24 dagar kvar.. Men min härliga bästa vän och "huvud"tärna har varit en klippa, säkert ringt henne minst 1 gång per dag och frågat råd :)
Igår inhandlade jag färgpennor till barnen.. Fixade bordsnummer hållare, sånadär hjärtan som man virar i ståltråd.
Festprogrammet är så gott som klart, skall bara läsas igenom och sen printas 90 st..20 sidor med text på båda sidorna, så vi får alltså ett 40 sidigt stående A4 programblad, hoppas det roar någon så mycket tid som man lagt ner på det..
Tycker just nu att det känns som om jag inte har koll på något:(
Floristen får jag inte tag i,har INTE bestämt buketten ännu..
Ångrar toastmadamen...känner att hon vill göra som hon vill,inte som vi vill:(:(:(
Känns som om vi aldrig kommer få till vår Grease-bröllopsdans..
Igår var jag på jobbfest = superkul! Och när jag kom hem hade min sambo skrivit ned alla moment i vår Dirty Dancing-dans och sorterat ut det vi klarar av och visade mig hela dansen... han är så bra! Ikväll blir det öva...
N&N,toppentips juh!Det ska jag nóg ta efter:)