070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Ja den är värst!
Min sambo säger alltid att jag måste stresa ner, ta det lugnare och inte vara så hispig över allt som har med bröllopet att göra,
men konstigt att man blir det...
De saker han har gjort är lätträknade, allt jag föreslår får jag svaren "det är väl inte så noga, det löser sig nog"
eller det är långt kvar, vi kan väl göra det där sen osv
han tar inga egna initiativ och när jag väl får honom att lova att göra något så blir det klart flera veckor efter att han lovat att de ska vara klara, och då inte förrän jag har gråtit och tjatat...
Folk säger att man lär sig mycket om sin familj när man planerar bröllop, det är nog tyvär sant =(
i lördags blev man hippad!! strax efter 7 på morgonen så väcktes jag av att det var ngn som strök mig på armen och så hade jag en kamera i ansiktet! mina systrar hoppade upp i sängen och väckte! det blev en dag med massor av sol, värme & kärlek! helt perfekt med alla tjejerna! ni som har det kvar-njut!!
A & A 0707 - så trevligt! Jag har ju redan haft en liten minihippa, hoppas att jag får en till sen
ja det var en helt underbar dag! Man funderar ju en del innan, och det överträffade allt! vet redan att det blir en liten mini i nästa vecka när mina kollegor ska fira att jag blir fru i sommar! kan inte bli bättre!
Inte blivit hippad än, trodde stenhårt att jag skulle blivit det den 2 juni men tji fick jag.
Nu får man se om det blir till helgen, är inte nervös utan tycker det skall bli jättekul.
Är lite "orolig" för midsommarhelgen. Vet inte riktigt om jag/vi vågar planera in något. Vi brukar alltid ha fest hemma innan vi åker på logdans, men i år känns det lite osäkert...
Jaja, är iallafall inte orolig!
ja lite man känner igen sig idedär att killen inte gör nåt..å varför måste vi göra de där nu de e ju sååå länge kvar..vad du är stressad du måste lugna ner dig och sova mera.. jii thanks hjälp mej då! Men jag har ju sagt att jag hjälper till bara du säger vad jag skall göra..hur skulle de va med att fråga ibland kan jag hjälpa dig med nåt?!? *grr*
Jag här igen... har lugnat ned mig men är fortfarande besviken... min sambo har mycket bra kontakt med min pappa så när pappa ringde honom idag, sa min sambo vad han tyckte om deras sätt att "stötta" oss och pappa tog åt sig på ett bra sätt. Som tur är lyssnar han väldigt mycket på min sambo men mindre på mig... Är ändå nedstämd men gläds åt dagisavslutning med mina små underbara tjejer...
Apropå sega sambos, idag har sambon äntligen tagit reda på när DJ:n slutar spela - tre månader tog det :) Han har hela tiden sagt, men han spelar väl så länge han känner för det och orkar... så jag frågade om det var ok att han slutar spela 01.00, "näe absolut inte", men hur vet du då att han inte slutar då... ja så har vi hållt på, istället för att han har lyft luren och fått svaret :)
Ja det får då aldrig vara lugnt idag ringde min pappa (han som svurit så mycket över att mina svärföräldrar inte skall komma) och säger att hans sambo som tydligen helt plötsligt fått åldersnoja inte vill komma för att hon inte vill gå in själv i kyrkan!!!! min pappa skulle gå in med mig. Jag föreslog att min sambo då får gå in med mig, men då säger han att vi har ju inga fina kläder så vi kommer nog inte, men självklart får ni en bröllopspresent ändå vad faan tror han jag skiter i alla presenter jag vill att min far skall vara med är så ledsen