070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Fru 0707 - vi har oxå hela garaget fullt
20 plattor öl
3 plattor cider
20 flaskor mousserande vin till brudskålen
12 BiB vitt vin (ena sorten)
4 Bib vitt vin (andra sorten)
12 flaskor rött vin
Vi blir ca 105 personer. Hoppas bara att det räcker.... Är nog lite orolig innerst inne. Men det räcker väl så länge det räcker
ja glömde champagnen 10 flaskor..
Här på BT finns bra att räkna på hur många glas en flaska räcker till så gjorde vi å sen lade vi dit lite extra på de..
en halv flaska per person brukar bli lagom till huvudrätten,då har man tagit i lite.
Igår var det 1 månad kvar tills man är fru
Var och hämtade ringar igår, då våra ringar var tunna och skeva valde vi att göra om dom. Har ärvt min gammelmormors förlovningsring och vigselring, gjorde dom till så jag ville ha dom, sambons ring är oxå omgjord (i hans ring finns numera båda våra förlovningsringar).
Dom blev sååå fina och det gick inte på mer än 3000 kr och då fick jag 3 st diamanter i min vigselring.
japp idag är det inte ens en månad kvar,
29 dagar!!
har skickat iväg omslagen till våra vigselprog så de är klara ikväll, då ska de bara vikas och bindas ihop
Ja jisses! Känns som om jag inte riktigt för beredd att bli gift inom en månad! Ursprungliga planen var bara att dricka lattes, gå i parker, slappna av och pyssla med detaljer den sista månaden!
Nåja, jag får njuta av min dubbellatte nu en liten stund och sen packa nån låda...
Ska leta efter Ray Ban avaitor solglasögon till A har jag bestämt. Det blir min morgongåva! Har velat länge mellan Ray Ban och klocka, men den klockan jag fastnat för kostar 3500 Nkr... lite saftigt just nu.
Har iaf köpt manchetter till A och till våra bröder som kommer att vara våra vittnen. Check, check, check - får vara glad åt det som kan prickas av!
Jag hoppas på att vi kan göra klart bordsplaceringen ikväll.
Lilleman somnar ganska tidigt och den stora grabben skulle till mormor, lugn och ro med andra ord
Hej hopp:)
Nu tycker jag att min värsta nervositet,SO FAR har släppt lite.
Efter att jag haft min hippa nu så känner jag mej lugn,behöver inte oroa mej för ngt:)
Förrutom.....Toastmaden som tenderar hålla ett helt sjukt tal:(:(:(OM inte den blivande tänker sätta tanten på plats;)Vilket han kommer
Ja,det som nu är kvar är:
*Buketten
*putsa ringarna
*Skjorta till sonen
*Fixa sista bordsplaceringen och program
*Gå in skorna(Har inte börjat än)
*Köpa NYA skor till tärnan(dom jag köpte passar inte till klänningen:()
*Morgongåva till mannen
*Öva,öva,öva på dansen:)
Suck,har säkert glömt fler saker,men jag orkar nog inte bry mej idag iaf
Har ni andra gått in skorna ännu?