• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • carina6 nu gift

30 dagar kvar tjejer,
    och nu är jag precis klar med festprogrammet puhhh
    måste börja med vigselprogrammmet men det får bli en annan dag
    god natt!!

• ViSt

Nu är det bara en månad kvar innan vi står brud/brudgum. Det känns så spännande och kul

• Dalabrud-07

Hi, hi, jag blen hippad i går .
    Utförligare berättelse kommer i kväll!

• förhoppningsis

EN MÅNAD *WHEEE*
    BÖrjar kännas att det är riktigt nära nu
    gjorde klart vigselprogramens innehåll inatt, ska provskriva ut och se om det blev rätt. Sen är det bara att skriva ut och pyssla.

Träffade fotografen igår, verkar jätte bra!

Vad har ni kvar som ni borde ha gjort för länge sedan?

Påminner alla, glöm inte hindersprövninganra!!!

• NollSju

Inte klokt vad tiden går! Själv har jag nog gjort det mesta jag borde. Vi ska ju bara ha ett yttepytte bröllop i Rådhuset, och middag efteråt för 6 personer (inklusive oss själva) så för min del är det inte så mycket att tänka på. Ringar är beställda, kläder till mig köpta och mamma binder bukett. Det jag behöver göra är att köpa kläder till barnen. Nåt enkelt bara, typ fina blå bermudasshorts och en vit långärmad t-shirt eller nåt.

• N&N

Mitt gissel är att få in 100 gästpresentationer i festprogrammet... ska börja idag och smyga på jobbet....

• Fru0707

Idag borde vi få våra ringar!! :) Håller tummarna för att de passar perfekt..

Sambon har åkt till Tallin för att hämta spriten (bor i Åbo). Vår bil bestämde sig för att dö igår..ingen aning vad som är fel så vi fick panik låna en bil igår eftersom vi bokat båtbiljetterna å allt till Tallin.. Hoppas allt går bra och han får all sprit att rymmas!!

• förhoppningsis

Dalabrud-07
    å vad roligt, ser fram emot att höra

• loppan81

Hej på ER!!
    Nu flyger tiden iväg =)
    Tänkte bara höra: när ni planerat att servera tårta? Hur långt mellan mat ( vi har buffé) & tårta bör det vara... Usch jag har noll koll känns det som.
    Ha det bra!!

• N&N

loppan81

Vi serverar buffén utan efterrätt och tar sedan en bensträckare på ca 20 minuter för att få undan disk och fat efter maten, sedan serveras tårtan. Alltså innan valsen och DJ:n börjar spela. Tanken är att inte avbryta dansandet och själva festen för tårtätande... Vad tror ni om det?

Svar på tråden 070707 tråd 6