• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • förhoppningsis

jag byter om hemma, frissan kommer hem till mig. Sambon får åka till sin bror ett par timmar å byta om och så, och så ses vi när jag är klar. ROligare och lugnare så.

• HalmstadNilla

jag har samma problem... Vet inte alls vart jag ska byta om... Ska kolla med frisören när jag ska dit på konsultation...
    37 dagar? AHHH! Det är ju helt galet... Hur ska jag hinna med allt? Uha! Men men... Det måste lösa sig.. Håller på att gå in skorna och har gjort tvålar så det står härliga till i två dagar nu...
    Igår träffade vi pastorn och tittade på kyrkan, känns skönt... Men oj vad mycket det är kvar... Har ju inte ens köpt underkläder än...

• millaf

Jag byter om hemma.

Igår fick jag tag på en frissa som kanske kunde hjälpa mig med håret.
    Eftersom jag bor i en liten by så finns det inte så många att välja mellan.
    Men den här tjejen har gott rykte så nu håller jag tummarna för att hon kan.
    Annars får mamma och syrror rycka in.

• Lasky

Jag byter om också hemma. En frissa kommer hem till oss + jag sminkar själv. Jag och min sambo hyr en bil för oss. Våra vittne ska köra oss till kyrka...

Det känns konstigt att sova inte hemma innan bröllopsdagen :-O

• förhoppningsis

ja man sover bäst ihop hemma i sängen så att krångla till det extra känns onödigt. Är det någon natt man vill sova bra så är det ju den! Kommer däremot äta middag med våra vänner på olika håll kvällen innan och mysa med dem. (vad använder killar för uttryck för det?)så ses vi hemma på kvällen och lägger oss ihop

• Dalabrud-07

HalmstadNilla - det var inte meningen att skrämma upp dig . Förhoppningsvis har jag räknat fel...

I morgon ska jag och min sambo på spa! Det ska bli så himla skönt! Helkroppsmassage, ansiktsbehandling samt bubbelbad är bokat för min del. Lämnar bort barnen och tänkte gå ut och äta på kvällen. Senare på kvällen åker han till Tyskland så jag blir (förhoppningsvis) själv hemma på fredagen då jag tagit ledigt, så jag kan ta sovmorgon och mysa i lugn och ro

• N&N

Vi har feststället och konferensgården redan från fredagmorgon så vi tar med oss våra 10 bästa kompisar dit och gör i ordning lokalen. På kvällen grillar vi och tar det lugnt. Lördag morgon har jag frissan bokad från kl 10.00 och där får jag och syster/tärnan champagne, lunch, frukt och hjälp med påklädningen. Blir även sminkad där. Dyrt men jag visste inget annat ställe i Norrtälje och vi kan inte byta om på feststället där vi ska sova då alla gäster anländer redan på lördagsförmiddagen. Vigseln är kl 16.00. Det känns bra med det upplägget.

Sitter på jobbet med brudskorna på :) Måste börja gå in dem nu, påminner er alla!

• Julikulla

Nejmen vad roligt, massvandring till Tysklan härnäst eller?
    Vi ska dit i helgen, jag följer med för att i sann bridezilla manér se till att det blir rätt. Plus att jag jobbat på Systembolaget och har mer koll än m2b
    Helt hysteriskt är det nu. Sirtter i Quark xpress och gör placeringskort..pill pill.
    Sen ska jag klippa ut 50 hjärtan och gå in skorna osv osv.
    Har iallafall handlat underkläderna nu.

• ohmygoodness

"min" frisersalong är så liten så frisörskan rekommenderade att jag klär mig på annan plats efteråt. Kvällen innan för jag min klänning till min ena kompis, så direkt efter frissan kör min "maid of honor" mig hem till henne.
    Idag har jag gjort upp detaljer med fotografen, bokat ansiktsbehandling och manikyr, beställt kontaktlinser, gått med skorna på en stund :)

• millaf

Idag har jag börjat med festprogrammet! Det var kul och jag hoppas att det ska bli uppskattat

Imorgon ska vi träffa konditorn som ska göra tårtan och sen är det bara ett par byxor till sonen som inte är fixat!

Svar på tråden 070707 tråd 6