070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Brud 08
tillhörde den kyrkan tidigarem funderade på hur det vore att gifta mig där men den är ju gigantisk så det blir en lååång promenad till altaret + att våra 80 gäster nästan kommer försvinna, eller finns det sidodelar??
Pratade med prästen i telefon idag, jag ville träffas nästa vecka men han hade ett inlägg: ni kommer inte minnas någonting om vi tar det så "långt" i förväg... Pga planerat bus för mig (en fågel har kvittrat...) fick jag boka 26 juni!!!! med prästen. Vi vet ff inte vem som spelar i kyrkan den dagen och innan vi har pratat med kantorn kan vi inte bestämma in- och utmusik och inte heller göra vigselprogrammet.... SUCK! Känns som om dagarna inte räcker till!
millaf
Kan man lyssna på den låten på nätet någonstans?
Nu har jag gått in skorna en timme idag och två timmar igår. En timme varjedag fram till brölllopet borde väll räcka eller vad säger ni?
brud070707
det borde räcka, tänkte börja på måndag med att gå in dem, räknar oxå med en timme per dag
mitt sko-problem är att mitt golv är så mjukt att jag är rädd att göra märken i det med klackarna... Jag får tippa runt på tå i vardagsrummet... Lite bökigt men det får väl gå.. Gick i mina igår tills jag nästan fick blåsor på fötterna...
HalmstadNilla
Det är iof bra då vet du var du ska förtejpa fötterna om du inte hinner gå in dem totalt
yes... Alltid nåt...
Jag blir så trött på alla affärer som bara säljer scrapbooking papper överaltl... Hur lång tid tar det innan elektroniken hinner ifatt och gör skrivare med det utskriftsformatet... Jag kan verkligen inte hitta snygga A4 papper till våra vigselprogram... Och scrappbooking papper är så dyra oftast... *suck*
Det är därför jag går in mina brudskor på jobbet, vill inte förstöra parketten hemma :) arbetskompisarna skrattar men snart känns nog skorna sköna - not... tur att jag har ett par lägre och sköna jag ska dansa med.
På måndag är jag ledig och då är det äntligen dags att åka till Norrtälje och träffa vigselförrättaren, fotografen, provuppsättning och sminkning, proväta tårta och ta en sista titt i festlokalen innan bröllopet. Mycket kommer att falla på plats då.
Har fått samtal från sambon som är i Tyskland för att handla drickat. Väldigt urplockat var det! Flera av dom sorterna vi hade tänkt oss fanns inte, så nu blir det till att tänka om. Tur att vi hade några i reserv.....