• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • carina6 nu gift

japp håller med föregående skrivare
    Idag skall jag göra min provuppsättning sen är allt klart.
    väntar med spänning på att dom sista ska svara osa går ut den 31/5 och det är 22 som inte svarat ännu hmmm måste folk vänta till sista dagen eller???!!!

• Dalabrud-07

jag ska bli en fru - tyvärr, dom är redan upptagna

I går svarade 5 st till Ja. Är av samma uppfattning som carina6, varför ska alla vänta med att svara till sista dagen? Vi har 1/6 som osa-datum, men det gör ju inget om man svarar tidigare, tcärtom underlättar det en hel del för oss mfl....

• Dalabrud-07

På torsdag åker sambon till Tyskland för att handla all dricka - skönt med ännu en post avklarad.
    Det känns som om jag har allt under kontroll, ändå inte, på något konstigt vis...

40 dagar kvar

• N&N

Igår började jag sy en klänning av allt tyg jag har fått från mina kära möhippetjejer... grrr.. symaskinen krånglade stup i kvarten och sedan tog undertråden slut.. som om man inte har nog att göra... näe ska inte gnälla mer, det finns säkert ett syfte med att jag ska sy ett plagg :) Är skitdålig på att sy, men kom ändå ihåg en del från syslöjdslektionerna i skolan och fick halva klänningen klar i alla fall.

Igår lyssnade vi på våra valda inmarsch- och utmarsch låtar. Är inte helt säker på om vi ska ha dem... vad tycker ni:

In: Star Wars
    Ut: Ain´t no mountain high enough

• förhoppningsis

vi träffade präst och kantor i helgen så nu ska jag göra färdigt alla vigselprog.
    bara det och bordshäftena kvar typ. Ska träffa fotograf å sy in klänningen på måndag om en vecka

• Syssa

Nu rusar verkligen tiden!! Vi har haft vår OSA och alla har svarat. Vi blir 88 pers inklusive oss!! phu! Satt med preliminär bordsplacering igår med föräldrarna....fick ihop det tillslut men inget är ju skrivet i sten ännu. Mycket kan hända.
    Vigselprogrammet är klart, det känns jätteskönt! Nu skall det bara tryckas och sättas ihop. Vi har inga problem att fylla kvällar och helger, men vad fantastiskt roligt allt detta är!!!!

• Fru0707

Igår började vi öva på vår dans :) Ska köra valslåt först och sen Grease låten You are the one that I want, med egen koreografi, kommer å bli askul :)

Mycke finns kvar att göra men mest sånt som går att göra först dagarna innan..men håller på att fixa servettringar nu, sen ska vi smälta och göra 100 st chokladhjärtan, slutföra festprogrammet printa ut 100 st sådana, slutföra och printa ut vigselprogrammet, inhandla en massa saker till festen, prova klänningen en sista gång 19.6.

Oj va tiden går snabbt!! :)

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Fru0707:haha,precis det gjorde vi oxå igår em.Vi ska oxå ha just den låten Kommer att bli grymt!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Fast utan valsdans först;)

• Fru0707

jag ska bli en fru...lääängtar

Va kul! Vi kör vals alltså i typ 30 s och sen byter vi låt, vi kör me svarta läderjackor och solbrillor, kommer bli grymt kul :)

Svar på tråden 070707 tråd 6