070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
carina6 vilken tur du har!!
vi resonerade så att så länge vi köper bra sprit i vanliga smaker så kommer det inte göra nått om det inte går åt för då kommer vi kunna använda det sen. Så vi håller oss till Absolut Vodka, Gordons Gin, Baleys, cointreau och grönstedts punch, laganwullin wiskey 16 år och Remy Martin cognac VSOP.
3 flaskor vodka 3 gin för 82 pers, kommer få sprit över men det känns bättre än att det inte räcker
carina6 - grattis! vilket flyt! Skönt och slippa bekymra sig i nåt iallafall.
Vi kommer att ha 2 olika sorters vita viner, 1 sorts rött vin, öl samt cider. Vi resonerar också så att det gör inget om det blir något över, sommaren är ju lång och förhoppningsvis varm och solig , så det går säkert åt
Äntligen bredband efter fem dgr! Jag har börjat göra listor på detaljer, vem som ska göra vad på bröllopsdagen och allt vi ska ha med oss (gifter oss i Norrtälje och bor i Sthlm)... mycket att tänka på och jag är en listmänniska.
Jeee jag fick min möhippa i lördags :)
Ni som vill kan läsa om den i denna tråd :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2297608.html
Nu börjar det närma sig...
N&N - många listor blir det Enligt min sambo är jag listexpert, det sitter små post-it lappar i olika färger överallt
Dalabrud-07
Ha ha, jag verkar ha hittat en jämbördig! Skriver listor till allt, gärna på post-it lappar eller excel...
Vi gjorde klart bordsplaceringen i förra veckan och även rumsfördelningen så det börjar arta sig. Var en sväng till Ikea igen och köpte höga zinkvaser att ha vid dörren med blommor i.
Ja, en hel del excel ark blir det också Är just nu i stort behov av en ny dator då den gamla inte är bra, jag kan ju inte leva utan internet (läs: bröllopstorget), excel mm.
Fru0707 - så roligt du verkar haft! Jag börjar bli lite nervös över en ev. möhippa. Nervös över om jag ska få någon samt vad den kommer att innehålla, vill inte ha någon förnedringsgrej på stan bara...
å fler listgalningar!!
har tom ett spec system där mina postitlappar är färgkodade, samma sak med kalendern =)
håller på att dränka sambon i listor, har tom en mapp i datan som heter "listor"
Ja då var man klar med bordsplaceringen. Det blev mindre folk än vad vi trodde. Vi bjöd 72 pers och 49 har tackat ja. Det var många i Norrland som inte hade råd att komma ner.
Jag var på en vänninas möhippa i helgen. Man börjar bli lite nervös om vad de ska hitta på för en själv. De skrämde mig givetvis.