070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
NU har vi kommit hem fr Sverige-veckan. Ordnade en hel del med bröllopet samt hippades i lördags också Riktigt kul och mysigt med tjejkompisarna.
Har fortfarande inte fått ngn godkänd hindersprövning fr varken sverige eller norge... *pusst* det är väl den posten som stressar mest just nu.
Alla svenska gäster har osat och tackat ja Inväntar ff USA gästerna.
Hoppas ni alla har det bra!
Hej Gerda, kul att se dig igen!!
Roligt med hippa, berätta!! Jobbigt med hindersprövningen, förstår att det stressar dig *styrkekram*
Är det någon av er här som ska gifta sig 070707 som har köpt något att ha över axlarna ifall det blir kallt? Vi ska gifta oss i kyrkan och sedan åka bil till festlokalen. Ska fotograferas ute men är det någon som tror att man behöver köpa en sjal eller bolero?
Brud 070707
Jag har faktiskt inte ens tänkt så långt... Jag förväntar mig solsken och 25 gradig värme.. (har trots detta köpt ett paraply, hmmm... ) Sjal vore ju åtminstone bra... Måste kika på det...
Brud 070707 - tanken har slagit mig, men inte mer än så . Var lite inne på att ta med en kofta till kvällen som jag kan ha över. Kanske blir bättre med en sjal?
Får man hoppa in?
Jag ska bli fru 070707
millaf - välkommen hit!
Brud 070707:
Jag har en "sjal" som tillhör min klänning. Kan ju vara bra att ha för säkerthetsskull, man vet ju aldrig med vädret...
I mitt klänningsköp så ingick det en liten väska och en sjal så jag har en i reserv ifall det blir kallt.
Idag har jag köpt en ny tiara... hade redan köpt en men eftersom jag bytte ut mina smycken så ville jag även byta tiara till en som passade bättre. Jag och min kollega var på Bröllopsbutiken hela lunchen och tittade. Hon ska också gifta sig i sommar så vi hade en pratlunch om bröllopet vilket var sååå kul...
Min mamma ska sy en sjal till mig. Jag vill inte ha bara axlar i kyrkan och den kan säkert värma lite om det skulle bli kallt. Men jag håller med HalmstadNilla, jag räknar också med 25 grade varmt.