070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
idag träffa jag en tjej som undervisar i Linedance, hon lova att lära oss det gratis iiiiihhhaaaa, så nu ska vi få lära oss det. ska bli så kul att överaska alla med brudvalsen som övergår i linedance
N&N - tack för påminnelsen om skorna! Dom åkte på på en gång när jag kom hem i går kväll. Tillbringade säkert en kvart med att pilla bort prislappen under - kom i håg det tjejer! Även på m2b´s skor! Det finns inget värre än när man knäböjer där framme och prislappen sitter kvar under....
36 dagar kvar
TÄnkt det är inte ens 6veckor kvar mera!! iIIk vart har tiden tagit vägen?! Känns som man har 100 saker kvar att göra de flesta som kan göras först veckan innan..tror ja ska ta och inhandla allt som ska handlas nu som går att göra iförväg så man får pricka av nåt på listan..börjar få lite ångest då den är sååå lång.. nån annan som har massa grejer kvar att göra å fixa?
japp, ett par stycken kvar, men mest sånt som inte går att göra tidigare. kan inte fixa håret tex även om det vore kanon att kunna pricka av sånt. Samma med sovandet, slappandet och badbomben på BT listan =)
Seriöst, ska justera fårt vigselprogram och sätta ihop det, fick ok från prästen i lördags. Sen ska festhäftena göras klart. Spriten köpas, men det gör vi 2 veckor innan så vi kan lämna tillbaka det överblivna. På måndag ska vi träffa fotografen och jag ska lämna in klänningen. Hämtade ut mitt halsband igår och nu ska jag snart på örhängesjakt. Ska bara tenta på tisdag sen kan jag sätta full fart igen.
Vi har det mesta under kontroll, efter måndag då vi ska till frissan, vigselförrättaren, fotografen, feststället och bageriet lär det mesta vara avprickat.
Men jag är inte helt tillfreds med vår musik.. ingångsmarschen har vi planer på att spela Star Wars (gifter oss utomhus) men jag vet inte... har inte ni några förslag på coola ingångsmarscher?
gifter mig också 070707 och är relativt ny här på BB
Jag är också nyfiken på fina ingångsmarsher...lyssnade några på Kyrkomusiken - sidan...vet inte, alla är lita konstiga
Har någon tips?
Hej!
Någon som gifter sig i Engelbrekts kyrka(stockholm) 070707?
Undrar om det är en präst eller flera präster som viger den dagen??
Vi ska ha "remember when" med Alan Jackson som ingångsmusik, instrumentalt.
Vi ska också vara ute för visst blir det kanonväder då