• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

Dalabrud-07

Så var det också för oss tyvärr, men till slut hittade sambon ersättningsviner och dessa smakade jättebra.

• fridus

hej hej jag gifter mig med 070707

• Fru0707

guud va mycke de finns kvar att göra.. jag prickar hela tiden av saker från min lista men finns ändå massa kvar.. Inatt drömde jag att jag vaknade på lö morron bröllopsdagen, hjälp vi hade glömt att duka och dekorera lokalen kvällen innan! 1/2 timme innan jag skulle till frissan.. Sen hade nån glömt att hämta alla blommor från floristen.. hua..mardrömmarna har tydligen börjat..

• Dalabrud-07

N&N - det blir säkert bra det här också, det är ju ingen som vet det på festen sen

Fru0707 - än så länge har jag klarat mig ifrån mardrömmarna, men dom lär väl komma. Är mest orolig för att jag är så lugn....

• gift070707

Dalabrud-07: Sambon var iväg 1 maj och det var väldigt utplockat då oxå, fick ta ersättningsviner men dom är goda dom oxå.
    Inatt åker han till Tyskland igen, skall kolla om de viner vi ville ha från början finns denna gången annars åker han med för skojs skull denna gången.

• Lasky

Vi tärffade vår präst igår...det känndes så skönt att träffa honom
    Han ser ut lite som Santa Klaus..hehe

• Dalabrud-07

gift070707 - pratade precis med honom igen, dom hade åkt till en annan affär och där fanns dom! Skönt!

Lasky - mysigt med en jultomtespräst, hoppas bara du kan hålla dig för skratt när du tittar på honom

• Dalabrud-07

Nu ska jag åka och köpa vattenfast mascara, den jag köpte tidigare var inge bra, ska även försöka hitta en deoderant som inte kladdar och lämnar vita ränder - javisst ja, anledningen till att vi åker och handlar är att barnen ska ha examenskläder....

• förhoppningsis

SÅg i senaste fitnessmagasine att de testar doves nya, den finns både på spray och som rollon, sprayen fick kanonbetyg, torkade fort och klarade ett träningspass och luktade ff frächt efter, den tänker jag prova...

• N&N

Dalabrud-07

Hittade Max Factors Lash Lift Waterproof för 135 kr och den var bäst i test i två veckotidningar. Köpte den igår, tack för tipset om deon.

Svar på tråden 070707 tråd 6