• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • Gerda

Låter riktigt kul Dalabrud! Detta var med dina jobbarkompisar? Då kanske det kommer en till möhippa med kompisarna då?

Idag har jag äntligen köpt brudväskan!!!
    (För en babymamma i flyttartagen är det riktigt duktigt gjort )

• förhoppningsis

Gerda
    det går mer framåt för dig än för mig nu, jag försöker skriva på tentan, men studenterna är rätt störande... inte bara fördelar med att bo riktigt centrlat i sthlm

• Gerda

Du har ingen laptop och kan bege dig nånstans lungt, stilla och pluggingivande?

Annars känner jag igen det där att försöka plugga och en massa annat distraherar. vilken tur att jag inte hittat BT "på riktigt" under studietiden.

• förhoppningsis

jo jag har laptop alternativen är universitetet och det är lite sent att åka dit nu, det andra är stadsbibl eller KB men de ligger ju båda i studentzonen så det är nog inte bättre där

• ViSt

Tänk att om 1 månad är man nu gift och håller på att käka middag (vi i alla fall)

• Gerda

Läskigt ju! Då titulerar vi oss FRU!

• förhoppningsis

vi oxså!! Förhoppningsvis har vi inte fått värmeslag då =) så glad att jag valde underkjol med ringar istället för tyll i lager, så mycket svalare att inte ha det mot benen + går att lyfta och vädra lite diskret... *s*
    tro mig vill ha fint väder men har inga krav på 30 grader direkt, blir nog mer jobbigt. MEN hellre det än regn!!
    (var tvungen att lägga till det sista så inte vädergudarna skulle missförstå mig)

• Dalabrud-07

Gerda - ja, jag vet. Risken finns ju att jag får en till möhippa. Vågar inte hoppas på för mycket bara...

Håller på att slita mitt hår! Skulle maila iväg gästpresentationen till reklamfirman, då har det hänt något med disketten som ALLT är sparat på....

• Fru0707

Nu kom sambon hem me spriten.. :)
    17 lådor öl a´24 burkar
    4 lådor cider
    2 lådor gin
    80 liter vin
    3 liter konjak
    5 liter starksprit
    3 liter likör

Månne de int räcker till ett bröllop för 96 pers :)

Svar på tråden 070707 tråd 6