070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här är bild på vår favorbox, hade tre mallar att välja mellan och romantikern inom mig föll för hjärtförslutningen.
groups.msn.com/lotarev/ringarna.msnw&PhotoID=84
Ett bakslag är att pappret till placeringkorten (textpappret) är tvärslut och de vet inte när leverandören kan fixa fram fler! Det blir inte snyggt att välja ett annat papper då just dessa majestic har väldigt fint skimmer. Inget som hindrar oss från att gifta oss, men för mig har pysslandet varit den roligaste biten och det är viktigt för mig att alla trycksaker matchar...
Tack för peppet tjejer:)
gerda:Jag vet hur det var att vara f-ledigt..helt oglammigt egentligen ,MEMN charmigt;)
det är sååå fantastiskt att få en knodd,att man glömmer hela världen runt omk.
Det var ju super smart med Sweetheart namnet;)Det kör jag stenhårt på.
Kommer att sno tipset att ha 2 tomma pallar för andra att komma å gästa oxå!
Pappa,är en historia för sig...:(,suck!
Han blev ihop med min mammas fd kompis,sen 25år,det är henne han väljer framför fam,SUCK:(:(:(
Gerda:Superfina boxar;).*vill ha*.
Vill ha ALLT
jag ska bli en fru...lääängtar
Vad hemskt att han inte har förstått prioriteringsordningen! Nåja, jag hoppas att du kan fokusera på att ha ett dunderbröllop med/utan honom!
Ja, L är helt underbar Det är helt otroligt vad kärlek får en helt ny mening när man får ett barn, och mellan föräldrar också. Vi bara tittar på henne, på varandra och ser hur den andra spricker av stolthet
Ja, sweetheart table och stolar vid bordet är perfekt! Fast stolarna tas fram en bit in på middagen, när alla tagit en omgång ungefär - så att de som inte vill ta fler gånger kan komma och mysa med oss (jag kommer inte att vara klar på långa vägar äta, äta, äta)
Gerda:Åh,min kille har hunnit bli 6år,fyller 7 i Juli.Jag kan knappt förstå att det är sant:)
Men jag verkligen njöt av honom,kanske för att jag visste att det skulle bli den enda.
Jag är så stolt och lycklig över honom,precis som alla andra mammor:)
Pappa,däremot har inte fattat nåt,trots att han har adopterat mej,alltså VALT mej:(
men,men sånt är livet...
Jag HAR valt min egen lilla familj och kommer aldrig att svika den iaf.
Jag skrev just nu i en annan tråd om M2B´s svensexa...
*hoppas*att han kommer hem i bra skick
Liiite orolig över ev tjejhäng,han är snygg och mycket vältränad med sexpack på magen...(Jag vill ju lixom behålla honom )
Är du ihop med min karl?! Hehe, han kommer hem till dig, han kommer nog inte hitta bättre!
Ja, vi njuter av L också, vet inte om det blir fler barn här heller. NU blir jag nyfis - varifrån är du adopterad? (Och tja, måste säga det igen... din far är nog förvirrad *dum dumma* som min gudsons lille bror nyss lärt sig säga...)
Gerda: ja,det hoppas jag att han gör.Har han inte rymt på 11år så lär han väl...
Jag hade en annan pappa förrut,en biologisk,men hanvar ganska olämplig:(Så när jag var runt 3-4 år kom min adoptivpappa in i bilden,han ville väldigt gärna vara MIN pappa,tills nu:(
Så jag är från sverige..men alltså bortadopterad av min biopappa.
Det är ingen stor sorg,men detta som nu hänt är tragiskt,speciellt för sonen som nu tycker att morfar är borta!
Det låter som om jag är typ 55,men jag är bara 31år,hihi:)
Aha! Då förstår jag. Nåja, håller tummarna för att han tänker om och förstår att du bara gifter dig en gång i livet!
Jag låter också som 55 ofta... men är 27... hugaaa.... det var inte länge sen jag fick ett mini-sammanbrott, jag sa att jag var 25 men mina kompisar sa... Hörredu lilla vän, du är lika gammal som oss - alltså 26! Lever man i en drömvärld så gör man...
Å så har jag fastnat här på BT istället för att packa lådor eller jobba på festprogrammet...
Åh så gott, smutta lite åt mig!
Min son är en dotter hihi... hon sussar också sött... så jag borde, borde... äh!