070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
förhoppningsis,
Jag tycker att du ska låtsas som ingenting av flera skäl. Dels kommer säkert ingen att märka det, och dels behöver du vila så att du är pigg nu till den stora dagen. Du är ju ändå huvudnumret, eller hur?! ;)
Krya på dig nu! Drick massor av té med honung! :)
A
tack!
VÅgar inte dricka te nu, rädd att välta ut det över alla papper, men jag tar täta vätskepauser...
Jaha... tre dagar kvar...
Varning.. jättepositiv *not*
Nu är 3 av fem i familjen sjuka och jätteförkylda med feber och jag har nyss varit hos tandläkaren för tandvärk som inte är av denna värld.. så givetvis kommer min kind att svullna upp och sedan kommer jag lagom till bröllopet var ordentligt förkyld..
Bilen vi bokat var nu såld.. (en ferrari som vi skulle låna av sambons chef)
Vädret ser ju ut att bli lysande...
Men va fasen jag ska gifta mig med min älskling oavsett!
Låter som om det är fler än jag som blivit sjuk nu dagarna inna. Dras själv med en halsfluss och en enorm förkylning. Har dessutom slagit upp min whiplash-skada efter att jag stod och vek 1040 sidor till festprogrammet. Går på pencillin, neceril och starka värktabletter....
Väder göteborg 070707 enligt svt:
16C halvklart med regn, vind 11 m/s
Hmm undrar om stress kan ha något att göra med att alla blir förkylda
Inte bara jag som är förkyld ser jag.... Sviter efter lördagens möhippa *suck*.
På planeringsstadiet känns allt klart! Ska bara städa lite, packa lite väskor och så, annars är vi klara. Skönt att inte ha några måsten när man inte är så pigg...
Precis hemkommen från Astrid Lindgrens sjukhus. Vår lilla tjej på 3 år hoppade i soffan och trillade och slog huvudet i bordet. Det forsade blod och var ett stort hål i pannan.
Nu har hon fem stygn i pannan och ett stort blodigt plåster.
Hon får inte duscha på en vecka å hon blir nog tjusig på bilderna...
Men hon mår efter omständigheterna bra. Så nu ska jag krypa ner hos henne och se hur mycket jag får sova.
Krya på er alla sjuklingar!
snart hela kittet... - nä, jag har heller aldrig fixat dem tidigare...så ovant är ju bara förnamnet
men men, blivit bättre och bättre under dagen och kvällen på att hantera dem...
Så är mina gjorda av porslin, så det är "ingen" risk att de lossnar. Så det känns skönt att kunna köra på som vanligt utan att vara rädd för det, enda problemet är att eftersom de inte ramlar lös gör det ont som *** så fort jag stöter i eller bryter i dem...
godmorgon 2 dagar kvar och magen är helt förstörd har varit på toaletten ca 40 ggr i natt hohojaja vad skönt det skall bli att vakna på söndag och inte behöva stressa