Bröstförstoring 9
KalasAnnah: Jag tog oxå mina stygn (själv) igår. Drt va hur lätt som helst, och kändes inte nåt alls ju! Ser dessutom jättefint ut, har läkt bra redan. Och jag har aldrig heller haft nåt problem men sårvätska, var och kliande, som tur är. Har bra läk-kött har jag hört, och det är ju skönt! Jag tyckte stygnen satt djupare än jag trott iofs, de satt alltså inte där ärret är tyckte jag, men men - spelar roll! Nu kan jag röra mej hur som helst, cykla och va igång som jag brukar - har dock inte börjat träna än, men skabörja lite smått nu på mån - längtar... Ska börja jobba på sön natt oxå. Men det går nog bra. ska dock skylla på "ryggont" och inte ta de tyngsta arb.momenten på nån v. iaf. Ang. plattor på benen under narkosen, så fick jag det redan innan jag blev sövd, va lite kallt men ingen fara! Jag litade helt och fullt på dem, men visst va det lite pirrigt och ovant, minst sagt, hela situationen - overklig på nåt vis. Och ang. Timarco-sidan så fattar jag ingenting med deras bh-tabeller - för enligt dem ska jag ju ha 75F!! Sen håller jag med dej, jag hittar heller ingen info om varken leveranstid, hur man gör med returer, betalning etc... Nån som vet??...
Misha**: Men syns inte "nippelsen" genom tröjan då om du inte har nåpn bh?? Det gör mina iaf, och det gillar jag inte... Hmm... Så ikväll när jag va på restaurang och såg ett uppträdande med en kompis, så hade jag en mjuk bh utan byglar på mej, av just den anledningen. Och ja - hon ville känna på "sillisarna"! Den andra att vilja känna... Men de är ju "hårdare" nu än de blir sen. sjäkv har jag inget emot lite "tafsande", det kan jag bjuda på. Ser liksom mer mina bröst som en "accesoar" och inte som "jag", och ser inte boobisarna som bara "sexuella" - utan mer "som en kroppsdel av alla andra" . Svårt att förklara... Men visst, det beror ju självklart på vem det är som "tafsar" oxå.
kanelbulle: Klart det blir en glad gubbe när du skriver till mej vettú alltid! Men jag håller med du jag - visst är Charles "The King" på bröst!! har faktiskt inte hört en enda som varit missnöjd med resultatet! Jag är oxå suuupernöjd - "Tjohoooo"!!! Sååå kul att kunna fylla ut en E-kupa - fattar det inte riktigt själv än bara!! Och det roliga är just att känna sej så fin och kvinnlig/kurvig även "upptill", jag är nämligen rätt bredaxlad och "muskulös" annars. Alltså inga "bulliga" muskler, men ändå. tråkigt att du fortfarande är öm i ena bröstaet då, men det går säkert över snart. Man ska ju se brösten som 2 helt olika op och olika läkningsprocesser, och ibland kan de ju skilja sej åt. När ska ni till Grekland då? Låter kul - får jag följa med på ett hörn??
((Kram allihop))