Bröstförstoring 9
pillan6: La du implantatet bakom br.muskeln? Hur känns det nu då, helt bra med akllt eller? Känner du av att det ömmar till eller känner du av implantatet nåt ö h t, som när du gör vissa rörelser, amhävningar etc?
gabbe: Min kirurg pratade iaf inte i bh-strl innan op, för det blir så olika resultat vad gäller det på alla. Ett tips är att inte haka upp sej så mkt på just bh:n, vilken strl den kommer att ha, utan mer vad som passar i proportion till din kropp - då blir resultatet bäst tror jag. Och att köra "ristestet" innan är oxå bra.
Kendra: Roligt att höra! Vart va det ni va?? Ja, visst är det mkt skönare att va bh-lös, iaf när man inte utför nån direkt aktivitet. När tar du bort dina stygn och börjar smörja ärren?...
KalasAnnah: Själv har jag inte dammsugit på 3 v. nu, och sambomn har inte haft tid (prioriterat vill säga! ) heller, så det är allt lite skitigt här hemma må jag säga... Och sen grejer högt och lågt efter flytten, som vi inte haft tid och möjlighet att ordna med än heller. Men men, tålamod... Får ta en sak i taget!
Jag får oxå såna märken av den bh:n ("Triumph, Soft Sensation"), men den är den enda jag har som inte har byglar eller är en sportbh. O´ch annars sitter den ju mjukt och skönt utan skavande sömmar och så, och de små märkena som blir försvinner ju fort, så det är nog ingen fara. Eller vad tror ni andra mer erfarna? Ska man ha en _ännnu_ lösare och mjukare bh??... Jg fick ta den i strl 75C, eftersom den inte tillverkas i större, men den är ju mjuk och töjbar så det går bra iaf. (Mina andra nya bh:ar är i strl 75D och 75DD.) Men jag håller med dej - jag gillar oxå mina boobisar mer och mer för varje dag - ångrar inte op för 1 sek!!
Swing: Tack för ditt svar, känns tryggt att veta! Hur är allt med dej nu då?
((Kram alla))