kanelbulle: Ja, nu går man allt i väntans tider du - verkligen!! Börjar känna mej riktigt pirrig nu då jag tänker på det - och ena stunden så tvivlar jag på om det är rätt beslut att verkligen göra det - och i nästa så ser jag fram emot det och vill det verkligen! Allt beror ju på resultatet!! Hmm... Men jag har ju hört att Charles är riktigt duktig, och får som sagt ha min tillit till det...
Jag ska ju betala in resterande pengar (40.000:- ) redan nu på mån., 2 v. innan op. Det blir ett lugnt midsommarfirande i år för min del - får inte dricka mkt alls pga att op är mån. 25/6. Men det spelar eg. inte så stor roll,kan ju ha det trevligt ändå!
Jag är oxå orolig över hur "handikappad" jag kommer att bli, men jag är som du väldigt "tålig" av mej. Vet dock att jag kommer att sakna träningen hiskeligt mkt - men tiden går ju rätt fort, och det är ju värt det om jag blir nöjd.
Ang. formen på implantaten så sa Charles att det som passar min kropp bäst är projektionen FF, och jag provade bara den sorten, fast 2 olika storlekar, och det såg bra ut.
Han tänkte säkert likadant då du va där, så lita du bara på att han valt de som passar just dej bäst! Han kan sin sak!
((Kram))