Januari-Februari 2008
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Skulle precis skriva lite i vår gamla tråd men upptäckte att den var stängd, så jag passar på att starta en ny tråd där vi kan fortsätta.
Gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2160753.html
Ja, det jag tänkte skriva var ju främst tänkt till LasVegas: Låter häftigt med StarTrek-bröllop, och är man i Vegas så är man. Man kan ju gifta sig med Elvis där med så varför inte! Och det blir ju garanterat annorlunda än alla andras bröllop.
Här är alla vi som var med i förra tråden, hoppas ni hittar hit!
080105 T och U
080105 abbie80
080112 Lillgrisen
080117 LasVegas08
080119 Malin46
080126 Qozze
080126 Addiz
080126 ~vinterbrud~
080126 Baltasar
080202 CmD
080202 Offis
080202 Gotland-08
080216 _golden_
080225 c_t
~vinterbrud~: Ja, jag såg inte den andra tråden innan jag startade denna. Men det spelar kanske inte så stor roll, man kan ju skriva i båda om man vill med!
LasVegas: Ni är då för roliga. Törs man fråga vad ni ska ha för kläder på er?
Jag har inte hunnit sådär värst långt med planeringen. Lokal och meny är bokade (och provsmakade). Mina två systrar skall vara toastmadames, hoppas att kunna be en vän och ena syrran att sjunga vid vigseln. Sen så är väl gästlistan ganska klar med. Skulle ringa och leta reda på en vigselförrättare också men det föll bort i all möhippe-planering. Får ta tag i det snart, fast jag tror egentligen inte att det är någon brådska. Jag är i alla fall mest sugen på att börja kika på & prova klänningar.
LasVegas: Den andra klänningen tyckte jag var väldigt "StarTrek"-aktig. Fast nu är ju jag inte inne i den serien så den andra kunde lika gärna vara lika typisk.
Tycker inte att du behöver stressa ännu, det är ju ändå 7 månader kvar. Men det är klart, ska man pyssla mycket själv så är det nog dags att börja fundera. Jag skulle vilja fixa egna inbjudningskort (lite skoj att pyssla med på kvällarna ) men det får liksom inte ta alltför mycket tid.
Hallå c_t, kul att du hittade hit!
Vad har du beställt för klänning då? *nyfiken*
Med träningen går det väl ändå hyfsat. Förra veckan var dock en mardröm med fullbokade dagar så jag hann med bara ett pass (och lite promenader). Så var det sommarfest på jobbet och möhippa på lördagen så man levde ganska onyttigt. Men vansinnigt kul var det! Lite synd att det är sommarschema på F&S nu - det är inte lika lätt att hitta pass som passar in (och mina favoriter är borta tyvärr). Men det är väl bara att bita ihop och fortsätta kämpa.
Sorry, tänkte inte på om ni skrev under samma nick båda två... *rodnar* Min m2b skriver inget själv, han bara skrattar åt att jag håller på...
Länken funkade inte (inte ens om man klistrar in den), ser ut att fattas lite text efter Br...%
Är det denna?
www.kanacca.com/shopexd.asp&bc=no
Ah, vilken läcker klänning (om man har figuren för den det vill säga)!
Jag gillar speciellt bandet i midjan, det vill jag ha på min klänning med! Fast den får nog lite mer vidd nertill
Kommer du att ha samma klänning när ni gifter er med eller köper du en till?
Ja, det gör den säkert. Det kommer att bli skitsnyggt! Den andra klänningen var också superfin!
Jag har inte alls bestämt mig för någon klänning, har mest kollat runt i tidningar och på nätet. Men jag såg en jättefin i Amelia Brud och bröllop tror jag att det var. Axelbandslös, lite liknande överdelen på din första klänning med lite vidd i kjolen och ett grönt sidenband i midjan som hängde ända ner till golvet. Gillade den skarpt! Och nu börjar ju midjan på mig synas lite mer så i sommar tänkte jag att man kunde ge sig ut och börja prova. Funderar också på om man kanske ska låta sy upp en klänning, ska kolla upp vad det kan kosta.