Snöbrud: Såklart berättar jag när jag provat korsetten. Om max två veckor så vet jag... jobbigt att behöva vänta men samtidigt vill jag att m2b ska få en liten överaskning på bröllopsdagen
Angående hår och slöjor så kommer jag inte heller att ha någon slöja. Är inte riktigt förtjust i det på mig själv (provade när jag var ute och provade klänningar). Kommer förmodligen att ha en tiara och möjligen stenar fastsatta i håret som går ner längs ryggen. Jag har ganska långt hår och funderar på en uppsättning fram med långt hängande, kanske lockat, bak.
Gotland: Du är så klok! När det gäller inbjudningar så försöker också vi följa den principen att vi bjuder de vi vill umgås med och som får oss att må bra. Det innebär att halva släkten ryker bort, men även att vi bjuder folk som vi kanske inte umgås med sådär jätteofta. Vår inbjudningslista skulle lätt kunna bli 120 personer men nu ligger vi på drygt 60 personer. Ibland känns det som om det kanske blir för få gäster, men å andra sidan kommer vi att ha de vi verkligen vill där samt ha tid att hinna prata med alla. Men, vi vet ju inte ännu om vi kommer att få en massa sura miner. Det visar sig, och då får man väl ta tag i det då.