Augustilistan 2008
Tusen tack för era kommentarer. Nu åker bilderna bort från sidan
Tusen tack för era kommentarer. Nu åker bilderna bort från sidan
Hoffsan
Jag var skeptisk mot slöja men när jag fick på mig den kände jag att det var perfekt.
Din klänning är jättefin. Har du hämtat den så att du har den hemma? Min hänger hos svärföräldrarna. Tur är väl det. Hade jag haft den hemma så hade jag väl prövat den varje dag
Saga med Nova
Okej, jag lägger ut bilderna en liten stund till
Saga med Nova
Jag la ut dom precis när jag hade sett ditt inlägg och tog sedan bort dom efter en stund. Jag vill inte ha dom liggandes där då jag inte ska visa någon av mina nära och kära hur klänningen ser ut innan bröllopet.
Är vi in samtidigt någon gång så kan jag lägga ut dom lite snabbt om du vill se.
Hoffsan
Häftig den där känslan när man känner att den här klänningen ska det vara. Det kändes så himla rätt när jag fick på mig min. Längtar tills jag får ta på den ihop med riktiga frisyren och sminkningen. Åh, det är så låååångt kvar.
AnnaplusHenrik
Ha, ha skönt att man inte är ensam om att vara planeringstokig. Eller ute i god tid kanske det heter.
Vi börjar bli några stycken i tråden som snart har det mesta fixat.
blivande fru larsed
Jag bestämde först för ett par dagar sedan att min m2b ska få sig mig innan. Hade inte tänkt så från början men vi känner att vi vill lägga poträttfotograferingen innan så att vi inte behöver känna oss stressade av att gästerna får vänta i två timmar. Vi har fotograf hela dagen så vi får väl se hur vi gör till slut. Svårt.
få se mig skulle det stå
mine to be
Hofsan
Ha, ha. Jag trodde att det stod för mine to be. Fast det betyder ju ungefär samma sak som man to be.