Augustilistan 2008
Välkommna alla glada och tokiga blivande brudar.
Välkommna alla glada och tokiga blivande brudar.
anna08
Om du går in på page names så kan du ändra namnen till svenska. På huvudsidan your pages kan du också välja att inte visa vissa sidor genom att klicka på den gröna pilen.
Är det så att tråden stängs av efter ett tag? Undrar bara eftersom jag har sett att det finns dom som heter något med tex del 3.
Då får vi passa på att samla ihop alla nya i första inlägget på den nya tråden så att alla kommer med högst upp på sidan.
Ms K
Jag skulle också vilja gå på bröllop för att få lite tips och ideér. Speciellt för festen. Jag tror att det är en fara att konsentrera sig för mycket på allt annat och glömma festen. Det är ändå den som gästerna kommer att komma ihåg mest av. Eller kanske inte beroende på alkoholinta)
Glömde fråga er hur ni har tänkt att göra med dricka.
Vi ska ju ha sittandes trerätters och efter det kaffe med avec (och tårta)
Tror ni att det blir för lite att bjuda på endast tre glas?
Varje glas om det nu är vin eller öl kostar 60 kr så det blir ganksa dyrt om vi ska bjuda på mer.
8108
Vet hur det är med amningshjärna Har precis slutat amma min minsta så nu vet jag inte vad jag ska skylla på
Vi kommer bara, som det ser ut nu att bjuda på dricka till maten ca tre glas och efter det så får gästerna betala fullpris själva. Vet inte om det känns lite snålt?
Pidis
www.weddingannouncer.com
misstrixie
Kanonidé!! Vi har också tänkt att skicka våra i februari och då är det ju kanon att göra som du hade tänkt.
Ha,ha. Håller med er. Gärna svar samma dag inbjudningarna kommer ut så att jag kan börja planera bordsplacering och allt annat som hör till middagen.
Vi kommer att ha OSA 2 mån innan.
Det är kul att det är fler som är som jag. Nu har jag bevis. Ifall min sambo tycker att jag verkar planeringsgalen så kan han gå in här i tråden och kika så hittar han fler.
Välkomna hit alla nya brudar!!
Igår ringde jag och bokade buss till gästerna och jag försökte också få tag i hon som vi vill ska sjunga under vigseln men det var ingen hemma.
Det är bara så tråkigt att det inte finns något att planera just nu. Är det någon som kan komma på något som jag kan göra angående bröllopet?? Planeringstokiga jag.
Emkalo
Vad mysigt att ha fest på en båt. Antar att det inte är någon liten eka. Kan bli jobbigt om det blir sjögång