Augustilistan 2008
Just det. Jag glömde skriva att fotografen också är bokad
Just det. Jag glömde skriva att fotografen också är bokad
Ms K
Ber om ursäkt för att jag skrämde dig
Jag har alltid varit ute i god tid. Allt ska hända på en gång Inbjudningarna var fina och dom gav mig en tankeställare. Vi har inget infoblad med i vårt utan räknar med att alla har möjlighet att gå in på vår hemsida. Det kanske är dumt? Vi vet att alla har tillgång till dator så det ska inte vara något problem, men ändå?
Hade jag fått bestämma så hade vi redan bestämt menyn och varit och provsmakat men hon som driver Strömsbergs säteri verkade tycka att vi ska ta det nästa år. Jag och min sambo var på banken igår (för att ta lån till fönsterbyte på vår villa)och där nämnde jag för hon som hjälpte oss att vi skulle gifta oss på säteriet och då hade dom nyligen varit på konferens där ute och maten var jättegod. Låter bra.
Undrar om ni kan hjälpa mig och tycka till. Tycker ni att det blir för mycket att ha slöja till min klänning Nixa 929? Jag vet inte om det blir lite kaka på kaka med tyllslöja när nederdelen av klänningen är i tyll.
8108
Välkommen hem! Hoppas att ni har haft det bra och att ni har fått lite solsken.
8108
Grattis till lilla Ellen. Har du också en av varje nu?
Har det gått bra med storebror eller storasyster? Vi pratade väl om det tidigare i tråden om jag inte minns fel
bridesilly
Har du tänkt att prova vilken modell du vill ha i butik här först? Kan nog rekommendera det med tanke på vilken modell jag ville ha ifrån början och vilken det blev. Jag hade aldrig beställt den modellen som jag köpte om jag inte hade provat den innan.
bridesilly
Ha, ha Vet hur det känns. Det liksom kliar i hela kroppen
Har du någon bild på klänningen? Eller har du haft en länk innan till den? Kommer inte riktigt ihåg.
Häromdagen så kunde jag inte låta bli att kläcka ur mig till m2b att "Tänk om Nixas nya modeller som kommer i början på nästa år är jättefina. Vad gör jag då?" Han suckade så klart och svarade att det var väl det jag visste. Du kommer väl köpa flera klänningar till innan det är dags.
Jag får försöka låta bli att kolla på deras hemsida. Vilket kommer att bli totalt omöjligt att låta bli om jag känner mig själv rätt
bridesilly
Vad har dom för hemsideadress?
bridesilly
Jag tyckte om deras 1307,2206,2195,2189,1191 speciellt fastnade jag för 2152 och 1127.
Vilka modeller har du som favoriter?
Blev lite nyfiken på vad priserna ligger på? Var kan man hitta priserna?
bridesilly
8071 var jättefin. Jag trodde att jag ville ha en klänning med mycket broderier och med släp men när jag väl provade så kändes det helt fel. Ändå är jag en väldigt tjejig tjej(om du förstår)
Jag tyckte det var svårt att föra mig i släp. Kändes mest klumpigt och stelt.
Har ni ingen hemsida på gång? Det är alltid kul att få ett ansikte på dom man pratar med.
bridesilly
När jag läste igenom vad jag skrivit så låter det nästan som att jag kritiserar din smak men det var inte alls menat så.
Jag tycker att klänningar med släp och broderier är otroligt vackra men det var ingen modell som passade mig. Hoppas du förstår