• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Virvel

Lakrisbat

Åh, vad mysigt med hundvalp. Jag har två hundar av rasen Japansk spets. Om ett par veckor åker den ena tiken till hane för parning och det kommer att bli hennes första kull. Vi har haft två kullar innan på den andra tiken.
    www.lillsidans-kennel.se

Anna_Sol

Vad kul att valet av kyrka känns bra.

• Virvel

God morgon! Eller jag vet inte om det är godmorgon för min del eftersom min lilltjej vaknade vid halv sex idag. Jag som trodde att jag skulle få semester när jag blev mammaledig

Hur går det för er tjejer? Något nytt?

• jenko

anna_sol

Okej, då har ni hunnit med lite i alla fall. Jag har mest kollat på bilder på saker jag tycker är fina
    Tänkte jag skulle ringa kyrkan och höra snart. Fast vi ska nog kolla ut ett datum först.

Har hittat en tärna-klänning och en klänning till mig, men de såg jag i en tidning, så jag vet inte vart jag ska hitta dem någonstans.
    Har bestämt hur ringarna ska se ut också, men de vet jag inte heller hur jag ska fixa. (såg i en tidning)

aug08:
    Jaha! Okej, den verkar ju superbra! En sån ska jag leta efter!

• jenko

Virvel:

Vad fint halsbandet var!
    Och billigt

• Virvel

jenko

Tack så mycket. Halsbandet var ännu finare IRL. Ligger jättesnyggt. Kan verkligen rekommendera det ifall det är den stilen du vill ha till din klänning.

• jenko

Virvel

Vad bra. En del såna där halsband brukar ju stå ut och bli lite konstiga.

Har funderat på sånt halsband, men jag tänkte jag skulle hitta en klänning först.

• bridesilly

virvel

halsbandet var väldigt fint

Hur går det med alla andras planer? Jag tittar ständigt på bridezillas och bröllop i miljonklassen för inspiration ocyh ideer.

• aug08

Hej tjejer!

Här var det tomt, semestertider???

En tanke: Vi har nog bestämt oss nu för att han 3-rätters ochi nte buffé MEN jag tycker det är vansinne med 3-rätter OCH tårta. Så nu tänker vi så här. Vi kör på förrät, varmrätt och sedan bröllopstårtan som dessert (den ska ju ändå vara den absolut godaste tårtan;)). Sedan kommer det att finnas godis/snacks hela kvällen och troligtvis serverar vi typ snittar till fördrinken. Känns så himla kaka på kaka, bokstavligt talat, att äta både förrät och tårta. Eller hur tänker ni??

• bridesilly

aug08

Tror du gör helt rätt, har ni efterrätt först å sen tårta kommer ingen att orka äta av den fina tårtan för dom är proppmätta på trerätters middagen. Kör på tårta som efterrätt

• aug08

bridesilly: Precis vår tanke;) Tack för tanken...

Svar på tråden Augustilistan 2008