• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Virvel

aug08

Håller tummarna för att den är ledig.

• Hoffsan

Åhh tack vad glad jag blir!
    Det enda jag kan sakna på klänningen är att jag gärna ville ha knappar hela vägen där bak. Tror ni någon skräddare kan fixa det, alltså sätta på knappar hela vägen, typ lite fuskaktigt eller vad man ska säga?

• Virvel

Anna_Sol

Den sista med det breda bandet i midjan är jättefin.

Hade jag haft ekonomin så hade jag kunnat köpa fem klänningar innan det är dags
    Så nu kommer det väl bara bli tre stycken.

Idag är det m2b första semesterdag. Han ska vara hemma i sex veckor nu. Skönt! Idag packar vi in alla i bilen och åker till Skansen. Det tar ju bara ca en timme från ENköping och dit.
    Ser att vi har tur med vädret.

• 8108

Vilka fina klänningar!

Anna_sol jag gillade bägge men den sista tyckte jag var finast

Själv måste jag bli "smal" innan jag kan ge mig ut och prova klänningar (är höggravid och ska ha barn om ca tre veckor ) jag kommer nog att beställa en kina-klänning men har fastnat för sååå många olika modeller att jag måste ut och prova lite för att få ett bättre hum om vad jag passar i...

När jag inte är gravid är jag väldigt smal upptil men med en lite större rumpa och lår (klassisk päronkropp m.a.o.)
    vad tror ni passar bäst då?

• aug08

Anna_sol: Den sista var ju helt underbar, den första lite enklare men minst lika fin...

8108: Jag skulle satsa på typ a-linje med tight upptill men stor kjol, rak, som inte smiter åt. På så sätt klär du ju bort lår och rumpa.

Vi försökte ringa feststället som vi vill ha igår men inget svar, så himla populärt... Ska försöka ringa idag igen, så håll tummarna för mig:)

• Anna_Sol

De är ju gansk aolika, och jag gillar dem minst lika mycket båda två...men som sagt, jag hinner nog ändra smak ett par gånger. ;)

• Anna_Sol

8108

Jag tror också på a line format, har du smal midja är det ju snyggt om du kan framhäva den ordentligt. Och a linje klänningar brukar väl sitta åt i midjan ganska ordentligt har jag för mig.

• Anna_Sol

aug08

Hoppas du får tag i det där stället, vad är det för ställe?

• 8108

Aug 08-
    Håller tummarna!!

Jag ska ut och titta på "vårat" ställe idag! Det har kännts såå rätt men nu när jag pratade med dem igår sa de att vi inte får tillgång till lokalen förrän 22.30 kvällen innan...

tidigare har vi hört att vi skulle ha den från eftermiddagen så nu känns det inte lika kul längre
    Dessutom sa han att musiken ska stängas av vid 24.00 vilket inte alls stämmer medden uppfattning vi fått tidigare...

Så om någon har ett tips på ett BILLIGT (max 4-5000 i lokalhyra) där man får ta med egen mat och dryck samt rymmer 70-75pers så blir jag väldigt tacksam! 8)

Svar på tråden Augustilistan 2008