JuliBrud07
Thailand låter ju underbart! Den som väntar på något gott... :) Tyvärr kommer vi nog inte iväg i vinter då mannen börjar nytt jobb i augusti och de har som mest att göra efter nyårshelgen i ett par månader. Inte läge liksom att be om ledigt nu, men nästa höst eller vinter då SKA vi bara iväg. Skulle nog gärna åka iväg utan barnen också men har svårt med barnvakt så länge. Funderar dock på att åka en sista minuten i vår i en vecka bara vi och sedan på vintern sticka till Thailand alla fyra.
Brud 070707
Vi hade 94 gäster, men då gav sambons föräldrar 35 000 kr till bröllopet som present och mina föräldrar vår Mallis-resa för fyra i present. Övriga gav presentcheckar hos Ticket + att ca 7 personer gav oss hela Höganässerien som vi hade önskat oss. De flesta par gav oss 500 kr tillsammans.
Skrattade gott idag... fick hämta ett paket på posten idag och var förväntansfull. När vi öppnade den var det en... ursäkta... skitful verkligen, tavla från sambons faster med släkt (de bor långt ifrån och vi umgås inte direkt med dem, no hard feelings men det har inte blivit så, de var inte på bröllopet).... alltså ni vet, en sån där reproduktion som liksom var hemsk.. sambon sa att vi kunde lägga den på vinden, men jag som är manisk rensare undrade vad den ska göra där för nääär ska vi sätta upp den... usch, jag låter så otacksam men tanken var god åtminstone. Vi som har sagt att det var så roligt att alla gav oss resecheckar och Höganäsprylar och inga konstiga saker som man hör talas om :)