• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Brud 070707

Nu är jag GIFT! Vårt bröllop blev den bässta tillställning jag någonsin varit på. Alla gästerna var hel nöjda, maten var jätte god, serveringspersonalen som bestod av andra brudpar från BT skötte sig bättre än exemplariskt. Bandet som spelade var kanon spexen var jätte roliga talen var underbara. Det fanns INGET på mitt bröllopet som var dåligt. Vi blev till och med överraskade med fyrverkerier av några gäster. VI kunde inte på något sätt fått ett bättre bröllop.

Gäster som varit på många bröllop kom fram och sade att detta var det klart bästa välplanerade och roligaste bröllop de varit på. Och jag kände mig som en prinsessa då alla hela kvällen talde om för mig hur vacker jag var.

Nu ser jag framemot att få ta del av gästernas bilder och den film som filmades under bröllopet, svensexan, möhippan samt under förberedelserna innan.

Jag hoppas ni andra som gifte er samma dag fick uppleva samma underbara dag som jag fick. Till och med regnet lyste med sin frånvaro ända tills buffén serverades då kom det lite duggregn. Men vad gjorde dè då solen tittade fram mellan molnen under övriga dagen.

Många hälsingar
    Från en lycklig brud!

• frubrud07

Känner igen mig helt och hållet med brud 070707:s beskrivning. Precis så känner jag också!!! Vi är så nöjda med gårdagen! Vi bara går o ler här hemma av lycka! Allt blev precis som vi tänkt... fast bättre!!! ... och extra kul är det att alla gäster verkar haft en underbar o framför allt roligt dag också! Nu ser man verkligen fram emot att se alla kort... :)

• Augustibrud 2008

Grattis o va roligt att höra om era bröllop!

Man vill ju ha tips nu som gör våra bröllop lika underbara!!

Ni kan väl fixa så man får se bilder...?!

• N&N

Hej och grattis!!
    Härligt att vara fru! Vi hade som de flesta här en underbar dag, kväll och natt, kom isäng vid femtiden på morgonen och då var det ändå ett gäng som fortsatte festa. Vi hade inte ett enda sent återbud och alla stannade till minst tre-tiden på morgonen.

Dagen började med att jag och syrran var hos frissan, åt och drack champagne. Frisyren och sminket blev verkligen perfekt. Sen fotade vi oss och då regnade det väldigt mycket så vi fick ta plats under en stenbro med vatten i bakgrunden. Det gick bra även om fotografen var vimsig och inte hade någon plan B. Konstigt nog var jag superlugn hela dagen och freakade inte ut. När vi kom till feststället och vigselplatsen utomhus duggregnade det men vi bestämde oss för att köra utomhus ändå, alla gäster hade paraply. Vår värd kom fram till bilen och sa att vigselförrättaren inte fanns på plats, då blev jag första gången lite orolig, men de hittade honom plötsligt på gräsmattan då han hade smugit sig in :)

När vi skred runt huset in på gräsmattan mot vattnet till tonerna av Star Wars theme, gick det ett sus bland folk och alla skrattade och log. Jättehärlig stämning! Kände mig så vacker och våra små tjejer gick bakom oss utan problem och var så fina. När vigseln började slutade det att regna- äntligen! Vi minglade ute och skålade och sedan var det dags för middag med en massa spex och tal, Jeopardy om oss och för alla rätt fick vi pengar av våra föräldrar, skoleken, sång och dans av mina innebandykompisar, våra toastmasters hade förberett massor med kul grejer och allt var lagom långt. Buffén fick beröm och den fria baren gjorde stämningen ha ha ha. Kort och gott, dagen, kvällen och natten var superbra verkligen! Inga missöden alls och jag njööööt verkligen. Trodde att jag skulle bry mig om alla detaljer men jag vågade släppa loss helt och allt gick kanonbra.

Förresten, vi körde ju Dirty Dancing och Saturday Night Fever vilket blev en succé! Superkul för i gästboken har alla skrivit vår dans på kvällens höjdpunkt.

Återkommer med en länk till vår hemsida när vi har skrivit mer detaljerat om allt. Kram från en lycklig fru.

• N&N

Ho ho, hur gick det för alla???

• snart hela kittet...

Nu är vi hemma igen efter några omtumlande och alldeles underbara dygn!
    Det här var ALLT jag drömt om och lite till. Det finns inga ord för att beskriva allt.
    När vi kom idag efter ett dygn på Herrgård för att njuta så låg fotona från fotografen i brevlådan. Så då fick vi återuppleva det igen.
    Jag längtar efter att få filmen för jag vill höra talen igen och se allt ifrån kyrkan.
    Hoppas att ni andra hade en lika underbar dag som vi!
    Kram

• blåpärlan

Vår dag blev också väldigt lyckad.
    Jag slänger väl in länken till hemsidan här också.

Det enda som inte blev som vi ville var vädret men det kunde vi ju ändå inte göra nåt åt.

GRATTIS PÅ ER ALLA NYGIFTA !!!

mjandersson.weddingannouncer.com/

• JuliBrud07

Hej allihopa! =) Nu är jag fru!!! :) Trotts regn, ögoninflamation och en stukad fot (japp,, lyckades stuka den på lördag morgon) så blev det bröllop! ;) Vi hade jätte roligt! Var hemma vid 6 på morgonen och somnade vid 8. :D Är så lycklig!!!

Svar på tråden 070707 tråd 7