• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • Augustibrud 2008

MissTess,

hade ni bröllopet i Sthlm?
    Vad heter bandet ni hade på festen?

• jadam070707

Hej Alla brudar 070707! Låter som om alla har haft en fantastisk dag när jag nu har läst om er!

Är man lycklig eller är man lycklig?!!!

Vilken underbar dag!
    Barnen passade på att sova ut...skönt! God frukost! Fixa lite smågrejor för tjejerna och deras barnvakter och sedan började vår dag på riktigt.

FRISSAN, min tärna hade grejat mitt favoritgodis och snacks, och mousserande smultronbubbel!! Härligt! Piffad och klar med slöjan i håret bar det iväg till slottet där i skulle ha fest och sedan bo på natten.
    LUNCH, sminktjejen var redan där och väntade på oss. Blev jättenöjd med sminket, tärnan blev toppensnygg. På med klänningarna vid 16.20 (lite bråttom då) vigseln började 17.00...

M2b hade hämtat blommorna på dagen och hämtat sin mamma, vi höll nästan på att träffa på varandra på slottet vid tvåtiden men vi lyckades styra undan det!

Pappa hämtade oss och sedan bar det iväg mot kyrkan, regnet hade precis upphört när vi klev ur bilen och in i kyrkan. Mötte vår lilla 5-åring, med blå hortensiakrans i håret, sin blå klänning och blå ögon..vad ska man säga underbart. Klockorna ringde, allt avlöpte lagom fort solisten sjöng fantastiskt! VI blev gifta, ut på kyrktrappen, jodå det regnade men jag hade bestämt mig, det spelar ingen roll och det gjorde det verkligen inte!! Härligt!

FOTAS, fotografen hade redan kopplat det här med regnet och riggat lampor och allt inne på slottet, det kändes som om bilderna blev kanonbra.
    FEST!! God mat gott vin goda vänner och föräldrar, vad mer kan man begära?? Talen var fantastiska massor med skratt, och några tårar av glädje! Tårtan den fantastiska tårtan, gott! Dansen bestämde vi under middagen att vi skulle göra, dans blev det till allas förvåning, kul!
    PARTY! Ja, fest långt in på natten, bra musik och alla verkade vara nöjda med allt, framför allt var VI nöjda med vår bröllopsdag!
    Det bästa var att på söndagskvällen kom en av gästerna förbi och hade fixat en CD med bildspel med massor av bilder från två kameror och all musik vi hade i kyrkan och andra låtar, gissa vilken maximal upplevelse att få se detta så snart efter !!!!!Tack för det! Nu är vi lyckliga och goa och jag kan inte låte bli at titta på ringen hela tiden!!
    Kramar Josefin numera fru!

• jadam070707

N&N!!

Ni ser helt fantastiska ut!!

Bilder kommer snart från oss också!

Josefin

• förhoppningsis

fler bilder finns på Gamman

• Briljant

Åh, vad fina ni är allihopa! Vi gifte oss också i lördags och jag ska försöka lägga ut bilder så snart jag kan. Grattis till er alla!

• MissTess

Augustibrud 2008:

Nä, vi gifte oss i Rättvik/Dalarna.

Bandet heter Sound Unit.

• Anmaria

En liten förtitt på våra bilder, har inte fått in så många än...

www.wedding070707.nu (en på förstasidan och en under "tack")

• Cuprima

Här är en till som blev gift 070707!

Bröllopsdagen var helt underbar och allt blev precis så som vi ville. Fotograferingen lyckades genomföras uten regn uppehåll i precis rätt tid(otroligt då det regnade hela dagen).

Det enda smolken på himlen var min mans tonårsdotter (19 år) som tyckte vi kunde skjutsa hem henne till sin mamma när vi skulle åka i väg på vår minibröllopsresa!?!? hon tyckte alltså att det var lämpligt att vi tog med henne i bilen tillsammans med hennes pojkvän och körde hem dem till hennes mamma.. Så känslan när min man och jag skulle åka iväg och folk skulle vinka av oss lyckades hon förstöra med sitt uppträde.
    Det fanns mängder med folk som de kunde åka med. dessutom hade hon lovat att hjälpa mina föräldrar som annars fick dra hela lasten själv.. Dessutom gick hon och la sig och sov i en säng under middagen som hon även då lovat hjälpa till med barnen....

När vi väl kom iväg utan henne så var allt annat underbart och vi åkte i väg till bäckaskogsslott och bara njöt av kanon god mat och toppen service!!

Tyvärr så har min man nu blivit riktigt sjuk och har legat i 40 ngraders feber sedan vi kom hem i måndagskväll... så jag har ännu inte kunnat njuta riktigt tillsammans med honom här hemma

Men nu är vi iaf gifta och gissa om vi är lyckliga!

Svar på tråden 070707 tråd 7