• Brud 070707

070707 tråd 7

Eftersom de stängde ner får förra tråd så startar jag här en ny.

Nu sitter vi här dagen innan och ska egentligen till festokalen för att pynta och duka men istället sitter vi och skriver ut vigselprogram. Festprogrammet sitter vi också och redigerar då det inte ens är klart. Sucka...må vi hinna i tid!!!

• Svar på tråden 070707 tråd 7
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

HALLÅ:).
    I morgon är det DAX!! .

Jag har bett toastmadamen att OM det regnar i morgon vill vi ha extra många ljusstakar,typ kandelabrar för extra mysstämmning:)

Nollsju:Drick för sjutton,bara du slappnar av och mår bra;).
    Vi åker till vårt hotell snart,kommer med all säkerhet ta en drink på terassen i kväll jag med ;).*NJUT* lite vtja:).

• toastmastrarna

Lycka till allihopa nu som gifter sig imorrn. Hoppas solen visar sig för er, men att ni ändå får lite regn i slöjan...

Glöm inte berätta sedan hur allt gick på er stora dag!

• Gabbies

Hej tjejer! Jag vill önska er alla ett riktigt stort lycka till imorgon! Glöm inte att njuta av dagen vare sig det regnar eller är sol. Jag var en av dom som var med och startade 070707 trådarna men tvingades byta datum för er som inte känner igen mig. :)

• JuliBrud07

eliin - Jag gjorde naglarna på gossip. :) Halsont fortfarande men annars är vi friska, peppar peppar.

Nu har det precis börjat regna oxå :( Vi som har haft kanon väder hela veckan men men det är ju just typiskt. Hoppas bara på uppehåll så att vi kan fotas utomhus.

Vi har grejjat på heeela dagen och nu ska vi grejja på lite till blir no sent ikväll.

Lycka till allihopa!!!

Puss & Kram!!!

• zukigirl

Önskar er alla ett riktigt stort lycka till i morgon!!! Massvis med kramar till er alla!

• JuliBrud07

Jag skojja ba! Jag har fått ögon inflamation oxå! Yeah!!! *överlycklig* NOT!

• MrsD2B

Hallå alla blivande brudar! Nu är det inte i många timmar kvar.

Lite typiskt att det ska vara regnigt i morgon... Vi ska fota utomhus har vi tänkt och det är ju trist om det ska regna just då. Hoppas på uppehåll ett tag iaf. Vi har sett ut några ställen som är utomhus men under tak så vi får se hur det blir...

kl 09.30 startar min dag i morgon. När börjar ni göra i ordning er?

• Brud 070707

Nu är det 7 timmar kvar till mig vigsel. Det börjar dra ihop sig rejält nu. Tänk att tiden har gått så himla fort tills bröllopet.

Även väderleksrapporten verkar vara på vår sida idag. I Stenungsund ska det blir regn först mellan 18-24 och då är vi redan inne i festlokalen. Det ska dessutom bli lite sol på eftermiddagen. 19 grader varmt.

Lycka till alla andra 7 juli brudar!!!

Svar på tråden 070707 tråd 7