• Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3
  • lillamillan

Andie

Ni kanske borde skicka ut mailaderss till de som har svårt för att ringa?

Idag ska jag ner på stan och se om jag kan hitta nån trevlig frisör som vill klippa mig i en kort fin frisyr o sminka mig till ett bra pris på den stora dagen.

• Andie

lillamillan
    Vi tänkte skicka ett sms till de som inte svarat en vecka innan o.s.a:t går ut och påminna dem om att tiden börjar ta slut.
    Och det är ju ca 3 veckor kvar tills dess.

Hoppas du hittar en fisör som tar sig an ditt hår. Lycka till

• Saffranin

Hej!

Nu har osa gått ut. Vi blir 74 personer med oss. Känns alldeles lagom.

Oxå dags att skicka in vår hindersprövning. Har äntligen fått igenom en stavändring av mitt efternamn.

• lillamillan

Sådär ja, idag har jag bokat frisören.

Den 1 oktober kl 19:15 har jag klipptid, sen den 6 oktober kl 09:00 har jag tid för att föna och sminkas.
    1200kr allt som allt!

Känns bra, nu har vi kommit en bit påväg iaf...

wertogether.weddingannouncer.com/welcome.html

• lillamillan

VARFÖR
    valde ni den 6 Oktober???

• 6 okt 2007

lillamillan: För att min sambo är så dålig på att komma ihåg datum och vi ville ha ett höst-bröllop, så då fick de bli min brors födelsedag. Då hoppas jag att han kommer ihåg att vi har bröllopsdag då vi åker för att gratta brossan! :)

• lillamillan

Okej :)

Vi blev tillsammans den 7/10-00
    vi förlovade oss 7/10-02 och tänkte gifta oss 7/10-07
    men en söndag funkade inte (praktiska anledningar)så det fick bli den 6/10
    Får vakna upp som fru på vår 7 års dag :)

• Saffranin

Lillamillan

Vi valde den första helgen som var ledig på slottet... Väldigt oromantiskt, men så var det. Det var oxå billigare att hyra slottet under lågsäsong och jag tycker att stället eg passar bättre som höstlokal. Dessa anledningar kom vi inte på förrän vi bestämt oss dock... Gäller att gilla läget!

Nu har jag gjort en förlaga till utsidan till våra vigselprogram. Inser att det kommer att ta OTROLIGT lång tid att göra både dem och festprogrammen. Vad har jag gett mig in på?? :-0

• Andie

lillamillan
    Vi valde 6 oktober eftersom vi ville gifta oss på hösten. Och den dagen förra året var fin. Jag är ute efter att träden ska se höstiga ut så att det syns på våra bilder.

Saffranin
    Har du någon som kan hjälpa dig med programmen eller sitter du helt själv. Vi tog hjälp av vår toastis och det kändes mycket lättare då eftersom vi hade stirrat oss blinda på det hela.
    Så om du själv känner för det så ta hjälp av en tärna/bestman,toastis osv det blir lättare om man har fräscha ögon ibland.
    Lycka till

• Saffranin

Andie

Jag tror inte jag kan med att tvinga på mina toastmasters mer nu. Dessutom är jag lite pedantisk och skulle nog få svårt att lämna över ansvaret... Bara att börja klippa och klistra med andra ord!

Idag skulle jag ha min bröllopsshoppingdag efter jobbet (slutar tidigare på fre och hinner hem innan affärerna stänger), men så hade jag glömt visa och leg på jobbet. SÅ irriterande!

Har ni fixat underkläder förresten? Förslag på var man ska leta efter snygga axelbandslösa, vita BH:ar?

Svar på tråden 6 oktober 2007 forts. 3