Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Jeenny: men när berättar ni för tärnorna? JAg ska ha 2 vänner som är med mig på dagen, men inte framme, men dom ska få lite "uppgifter" ändå. ( om dom vill) Sambon ska ha 2 med sig också
Saga med Nova: Får väl tillfråga tärna när vi bokat allt. Ja har inte ens bestämt mej vem som ska va tärna/tärnor!! SVÅRT... Vem ska va me dej å hjälpa till då?
Alla vet att vi ska gifta oss, det är kanske bara 2-3 st som inte vet.
Jeenny: sambons brors tjej & en kompis. Jag vill ju berätta nu Vi har bara bokat kyrkan & lokalen. Kanske är för tidigt att säga något nu?
Saga med Nova: Klart d e inte e för tidigt om ni redan bokat... Men ja hade väntat lite ;) Svårt ja vet :P
Jeenny: mm det känns för tidigt.. skoj att planera hur man ska säga det hihi
Igår var vi i lokalen & kollade med platser osv. Vi behöver 4 tungor, men då sitter ingen framför oss utan mer snett frmaför. Tråkigt ju! Hur ska ni sitta?
Saga med Nova: Vet inte riktigt hur vi ska sitta men vi ska ju ha traditionell dukning... Inte me runda bord eller duka som hjärta. Utan honnörsbord å så, blir väl som ett E :P
ok,det ska vi med, men trist när ingen sitter framför oss... vet inte hur vi ska göra.
Nästa vecka ska jag göra en inbjudan så får vi se om det blir bra
Vad ska ni ha för färg på eran?
Saga med Nova: Va vi ska ha för färg på inbjudan eller va menar du? När ska ni skicka ut inbjudan?
Hallå tjejer! Var på bröllop igår, sååå trevligt! Längtar verkligen till mitt eget. Vi fick många tips på hur vi ska göra och inte göra.